Thor. Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hei. Har WindowsVista RC1 og key. Hva skal jeg gjøre for å få den nyeste vistaen? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Den nyeste Vistaen er RTM, altså den versjonen som skal selges i butikkene. Den må du betale for Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Det var synd.. Ingen betaer som er åpne da Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Digger designet og alt det der, men vista/driverne er fucka. Kan ikke spill, få windows aero, eller høre lyd i det hele tatt. Hvorfor? Fordi det er ingen drivere enda! Noen som irriterer vettet av meg, og nå er jeg nødt til å sløse mange DVD plater for å ta vare på ihvertfall litt av 220 GB med data, og formatere pcen igjen! Skal på lan i helga, uten spill og lyd funker det dårlig! Anbefaler INGEN å laste ned vista for de vet 110 % sikkert at driverne funker. For de driverne jeg har vært bort suger hestemøkk! Endret 22. november 2006 av Andreas045 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Digger designet og alt det der, men vista/driverne er fucka. Kan ikke spill, få windows aero, eller høre lyd i det hele tatt. Hvorfor? Fordi det er ingen drivere enda! Noen som irriterer vettet av meg, og nå er jeg nødt til å sløse mange DVD plater for å ta vare på ihvertfall litt av 220 GB med data, og formatere pcen igjen! Skal på lan i helga, uten spill og lyd funker det dårlig! Anbefaler INGEN å laste ned vista for de vet 110 % sikkert at driverne funker. For de driverne jeg har vært bort suger hestemøkk! 7340147[/snapback] Det går faktisk an å ha både vista og xp på samme maskin. Del hovveddisken din i to du Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Digger designet og alt det der, men vista/driverne er fucka. Kan ikke spill, få windows aero, eller høre lyd i det hele tatt. Hvorfor? Fordi det er ingen drivere enda! Noen som irriterer vettet av meg, og nå er jeg nødt til å sløse mange DVD plater for å ta vare på ihvertfall litt av 220 GB med data, og formatere pcen igjen! Skal på lan i helga, uten spill og lyd funker det dårlig! Anbefaler INGEN å laste ned vista for de vet 110 % sikkert at driverne funker. For de driverne jeg har vært bort suger hestemøkk! 7340147[/snapback] Ja, vi snakker her om et OS som ikke er i salg enda. Så å tro at hver eneste hardware produsent skulle ha driverne ferdig testet og lagt ut for nedlastning virker veldig blåøyd. At du lagrer alt på en og samme disk/partisjon og så trenger å formatere, viser at du ikke er egnet til å teste software (spesielt OS) som fortsatt er på besta stadiet. Riktig kan en få fulle systemer til å funke, men som sagt, det vil ta en liten tid før det meste er på plass av drivere, selv etter at Vista er i butikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå