Gå til innhold

Fjerning av snarveispiler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan foklare meg hvordan man fjerner snarveispilene på snarveiene som ligger på skrivebordet i win XP pro??  :ermm:

7337328[/snapback]

Jepp,

An easy way to remove those irritating arrows from your desktop shortcut icons and not change their properties

Right click the Desktop / Properties / Appearance tab

Select Item

Scroll for Icon

The default size is 32

Change this to 30

Clicking Apply

Endret av brazir
Lenke til kommentar
Noen som kan foklare meg hvordan man fjerner snarveispilene på snarveiene som ligger på skrivebordet i win XP pro??  :ermm:

7337328[/snapback]

Jepp,

An easy way to remove those irritating arrows from your desktop shortcut icons and not change their properties

Select Item

Scroll for Icon

The default size is 32

Change this to 30

Clicking Apply

7337515[/snapback]

Dette funket ikke for meg, men Tweak UI, http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx, fra Microsoft funker fett.

Lenke til kommentar

7337328[/snapback]

Jepp,

Select Item

Scroll for Icon

The default size is 32

Change this to 30

Clicking Apply

7337515[/snapback]

Dette funket ikke for meg heller!! :hrm: Men jeg fikk hjelp av en kamerat til å gjøre noen endringer i registeret. Husker ikke helt hva jeg gjorde, men jeg slettet to funksjoner i piffiler og ne annet tror jeg. Logget så av og på igjen. Dette funket fett ivertfall, så jeg er fornøyd. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...