Typhon Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Hey!! Noen som vet om et bra firewall programm til windows. Utenom zonealarm dah... :smile: må være ganske konfigurerbart.... Håper på svar Lenke til kommentar
Jeff Cane Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 For min del har ZoneAlarm fungert utmerket, men hva med å prøve Tiny Personal Firewall?? Har ikke prøvd det noe særlig selv, men du kan jo sjekke det ut :smile: [ Denne Melding var redigert av: Jeff Cane på 2002-11-15 00:33 ] Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg bruker Sygate personal firewall, jeg er veldig fornøyd med den :wink: + at den er gratis Anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 23:13, skrev Typhon:Hey!!Noen som vet om et bra firewall programm til windows.Utenom zonealarm dah... :smile:må være ganske konfigurerbart....Håper på svar Hva er galt med zonealarm? Bare lurer.. :smile: Utenom ZA vet jeg at Tiny får gode skussmål. Har testet den litt selv, men må innrømme at jeg liker ZA bedre. Litt enklere å konfe. Sygate har jeg også hørt mye bra om, men har ikke testet den selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå