oerhört Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vi har besøkt Nintendo-importøren og laget en liten videoreportasje om Wii. Les mer Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er det kun jeg som ikke får lastet ned filmen? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Er det kun jeg som ikke får lastet ned filmen?7337430[/snapback] Oisann, kjempebrøler der. Skal være i orden nå. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Wii ser utrolig morsomt ut.. Misunnelig på de som fikk teste det Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Men dereeee skulleeeee hatt eeen anneeeeeeen peeersoooon åååååå intervjueeeeeee. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Men dereeee skulleeeee hatt eeen anneeeeeeen peeersoooon åååååå intervjueeeeeee.7337652[/snapback] Hvis du snakker om intervjuobjektet, så er det Kirsti Danielsen, landssjef/markedsansvarlig for Bergsala, som representerer/distribuerer Nintendo i Norge. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Men dereeee skulleeeee hatt eeen anneeeeeeen peeersoooon åååååå intervjueeeeeee. 7337652[/snapback] haha...kunne ikke så mye hun dær nei :!: edit: oerhørt, er hun virkelig det? Endret 22. november 2006 av mX Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 For meg virker det som dere kun er negativt innstilt til kvinner innenfor spillbransjen. Det kan godt hende at hun kunne mye, men at det ikke kom så godt frem under intervjuet. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Kirsti kan masse, hun. Synd hvis det ikke virker sånn, men så tok vi naturligvis et utvalg av de tingene vi spurte om siden vi skulle lage noe lettfattelig og greit for et allment publikum. Ikke alltid like lett å få et kamera rettet mot seg vet dere. Redigert: Og vi er selvsagt overhodet ikke negative til kvinner i spillbransjen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg sa ikke det til dere i Gamer.no oerhort men det var rettet mot enkelte andre. Bare for å få det sagt. Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er dette første steg mot å bli sånn som gamespot :-) ? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Er dette første steg mot å bli sånn som gamespot :-) ? 7338348[/snapback] Kanskje? Vi vil gjerne, men skal vi gjøre det, så skal vi gjøre det skikkelig, og det vil ta ganske mye ressurser i så fall. :/ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Regnet med at det ikke ble brukt komponent-kabel på LCD-skjermen. Det ville ha forklart hvorfor bildet var kornete og dårlig. Dersom man bruker kabelen som følger med Wii blir bildet på LCD veldig dårlig. Kjekk reportasje, bare to uker nå! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hmm...må innrømme at eg fekk litt lyst til å kjøpe Wii før planen når de fyrte opp Zelda. Men eg får nok klare meg med den nyanskaffa Gamecube-en inntil vidare. So blir det PS3 i mars/april, og Wii truleg seinare på året. Litt dumt at Nintendo ikkje klarar å konkurrere på grafikk. Zelda i 720p hadde ikkje vore dumt... Kay Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Dere burde lage flere film repotasjer Lenke til kommentar
Grums Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Men dereeee skulleeeee hatt eeen anneeeeeeen peeersoooon åååååå intervjueeeeeee. 7337652[/snapback] haha...kunne ikke så mye hun dær nei :!: edit: oerhørt, er hun virkelig det? 7337697[/snapback] Hun kan nok mer om Nintendo enn det du kan. Jobbet med henne for mange år siden før Bergsala kjøpte opp Unsaco og distrubisjonen av Nintendo i Norge. Veldig hyggelig dame, men det er ikke alltid like kult å sitte å snakke når du har kamera på deg. Lenke til kommentar
ulven82 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Fikk selv prøvd Wii-sports idag. Gled dere,folks;) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tralalalalei, her står den og laster og kommer ingen vei med nedlasting. Rart, aldri had problemer med nedlasting fra gamer.no. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tralalalalei, her står den og laster og kommer ingen vei med nedlasting. Rart, aldri had problemer med nedlasting fra gamer.no. 7394931[/snapback] Samme her, får prøve igjen senere ... Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Morsomt å se reportasjer av denne typen, og Wii ser definitivt spennende ut - jeg tror Nintendo har en god tanke gående ved å fokusere på morsomme og underholdende spill VS teknisk brillianse. ..men; neste gang dere lager en slik video -- sørg for å mikse lyden skikkelig; voiceover-stemmen var grusomt mye høyere enn stemmen til hun som ble intervjuet og lyden ellers. Skikkelig mixing, litt compression og noen småtriks, så er dere der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg