Simkin Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Explorer nekter meg plent å vis pop up fra en side i et program på internett.. er et bildata program vi har som abbonement på jobben, det fungerer der, og vi bruker explorer vel, er ingen explorer fan, bruker mozilla, men akkurat her så MÅ jeg bruke explorer, mozilla fungerer ikke. hjelp.. jævla ****** JA, har prøvd å slått det av, men får ikke lov av explorer.. Endret 22. november 2006 av Simkin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Deaktiveres via Tools - Popupblocker - Deactivate. Får du ikke lov er det satt via GPO (jobbpc?) Ser du har Yahoo Tullebar også - den har blokkeringsfunksjon for popup også. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 eaktiveres via Tools - Popupblocker - Deactivate.Får du ikke lov er det satt via GPO (jobbpc?) Ser du har Yahoo Tullebar også - den har blokkeringsfunksjon for popup også. har deaktivert, men fremdeles står det, "a pop-up window was blocked" på jobben fungerer det, men ikke hjemme. å hvordan fjerner jeg Yahoo ? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Den skal ligge i Legg til/fjern programmer i kontrollpanel... Yahoo ToolBar eller noe i den retningen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå