Bromlexl Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Satt og spilte litt idag. Gikk tydeligvis i feil retning og fant da denne godbiten av en glitch i spillet. Måtte bare ta frem mitt fotokamera og filme det. Derav er ikke kvaliteten HD eller noe stort. Uansett. Enjoy. ("scary door" er futurama referanse.) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Haha, nice futurama referanse Var så ille bugg da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Haha, flott funn det der ja Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 er ikke en ille bug. Er bare morsomt. :!: Lenke til kommentar
taannoe Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det samme skjedde til meg også Men jeg brydde meg ikke så mye om det, måtte spille videre. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det samme skjedde her også Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Mhm, hørte stemmen fra futurama da jeg så videoen, "Prepare to enter...The Scary Door" Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Mhm, hørte stemmen fra futurama da jeg så videoen, "Prepare to enter...The Scary Door" 7337553[/snapback] haha ja. Samme tenkte jeg når jeg så den døra. Forstår jo at mange har sett det. Men er fremdeles rart. Spesielt at man finner en gunner der ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå