CFD Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 http://www.ocshoot.no/sibakaco2.htm Noen som har denne? Har nettop skaffet meg en Slik en og gjort en modifikasjon. (SKal komme med bilder en annen gang ,skal låne meg et kamera i morra) Vil se hva deres orginal resultater ble. Kjølern koster 75kr på 3dfxcool så jeg fant ut at den med en modifikasjon ville være en veldig efektiv og stille kjøler. Lenke til kommentar
balrog Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 75 kr? Det synes jeg var billig. Jeg ga 259,- da jeg kjøpte den, men det jo noen måneder siden. Uansett, jeg er godt fornøyd med kjøleren jeg. Holder min AMD kald og fin; 39ºC idle og ca. 44ºC load. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Vell jeg modda den litt jeg. Tok den som sitter rundt vifta. og satte den sånn motsattvei. Bøyde ut de veggene litt så jeg fikk plass til en 80m vifte på den. VIrker glimrende på en Tbird [email protected] på 1.8V . Litt under 50C load er ikke noe galt. (Målt med den innebygde Tempsensoren) Kan legge til 5C for og være sikker da. Skal komme med bilder så fort jeg får den igjen. Låner den ut til noen så de kan teste den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå