tobbesen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) hvis man har en lovlig cd key, kan man laste ned en installasjons cd da? og hvor kan jeg det? er det andre måter å fikse det på? edit: hvordan installerer jeg dos? jeg har en installasjons cd. men den trenger dos? Endret 22. november 2006 av tobbesen Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvis du allerede har installasjons cd, men trenger dos.. da må du ha en bootdisk.. det kan du laste ned på bootdisk.com Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 skal jeg da laste ned bootdisk for 95? vil det installere dos? programvare er jeg ikke god på... :S Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ja det kan du gjøre.. Det vil installer det du trenger for å kunne legge inn win95.. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 ok, tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå