Gå til innhold

DØD over MTV

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ingen som er Metallica fanatikere lenger :razz:

Men jeg er ening i første posten her. LinkinPark gutta er noen pløsete guttunger med boybandstemmer som prøver seg på rock(eller hva **** det er de driver med..) Desverre så klarer de det så absolut ikke!

No Met without Het...

Lenke til kommentar

Quote:

CFD skrev (2002-11-15 13:50):

Vell nikkelback er Trash

Creed har 2bra sanger

Three doors down har jo endel bra da.

Nickelback, Creed, Three Dors Down og Linkin Park har alle samme mål. Tjene penger!

Ingen har noen bra sanger ettersom de bare er sell-outs hele gjengen.

Hør heller på KoRn eller Tool.

Lenke til kommentar

Quote:

|Cipher| skrev (2002-11-16 03:25):

Er det ingen som er Metallica fanatikere lenger

Jeg digger fortsatt metallica. Og det har jeg gjort siden jeg hørte første cd-en deres, Kill 'em all. (Ja, den) Deretter ble det bare mer og mer metallica, og hører fortsatt på albumene. Har selvsagt all, men må si at etter black album, ble det slutt.

Lenke til kommentar

Quote:

Odden skrev (2002-11-21 00:35):

and justice for all synst jeg var ekstemt bra

Ja, der har du nok svaret på det de fleste Metallica-wannabe-fans lurer på. Hvilket Metallica album var det som var best nå igjen?

"...And Justice for All" er uten tvil det beste. Deretter kommer nok "Master of Puppets" og "Black Album" tett etter, etterfulgt av "Ride the Lightning" og "Kill 'em All".

Lenke til kommentar
Quote:

Jimmy Pop skrev (2002-11-19 11:55):

Nickelback, Creed, Three Dors Down og Linkin Park har alle samme mål. Tjene penger!

Ja vil vi ikke det alle å tjene mest mulig. Har vi mye å gjøre på jobb så er lønna deretter også jimmy. Eller får du ikke jobbe overtid på sykehuset?? Alle de du nevner er bra musikk.
Lenke til kommentar

Tigeren er nok nærmere enn "en mann", ja..

Så nærmt, dog så fjernt...

[*]..And Justice for All

[*]Master of Puppets

[*]Black Album

Hvor mange ganger må jeg si det?

Kjetil Laural: Nei, de jeg nevnte spiller ikke bra musikk. Tvert imot, og det var derfor jeg nevnte de. Det er bare lettlurte folk som hører på de. :lol:

edit: Leif

[ endret av Jimmy Pop den 2002-11-25 12:00 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-25 11:40, skrev Jimmy Pop:

Tigeren er nok nærmere enn "en mann", ja..

Så nærmt, dog så fjernt...

Sier überhaxx0ren som hører på Tool - Lateralus (Techno Remix).

...Nei, Jimmy Pop, jeg tar ikke dine påstander om at du har peil på hva Metallica er og hva de har laget alvorlig, før du flekker av den mega-überfjortizz musikken.

Jeg har hørt på metallica siden Kill 'em all, og har ikke sluttet enda. Enter Sadman kan virke litt slapt for de normale av Metallica fansen, men for en Ekte Metallica-fanatiker, er dette reneste dopamin.

Jeg kan ærlig innrømme at det rører i meg når jeg skrur, And Justice for All... albumet på MAXüberh0yt på anlegget, men det har forstatt ikke den samme scwingen som The Black Album.

Lenke til kommentar

Quote:

en mann skrev (2002-11-25 20:39):

Jeg har hørt på metallica siden Kill 'em all, og har ikke sluttet enda. Enter Sadman kan virke litt slapt for de normale av Metallica fansen, men for en
Ekte Metallica-fanatiker
, er dette reneste dopamin.

Synes å huske at Kill 'em All ble utgitt i sånn ca. 1982, jeg... Hmm husker ikke jeg en tråd her for ikke så lenge siden der du sa du var født i '86?? Stå på.

Quote:

Jeg kan ærlig innrømme at det rører i meg når jeg skrur, And Justice for All... albumet på MAXüberh0yt på anlegget, men det har forstatt ikke den samme scwingen som The Black Album.

Überhøyt eller ikke. Metallica er ikke et swing-band, og hvis det er "schingen" som rører ved deg, finnes det nok mange band som er bedre enn Metallica.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-26 08:24, skrev Jimmy Pop:

Synes å huske at
Kill 'em All
ble utgitt i sånn ca.
1982
, jeg... Hmm husker ikke jeg en tråd her for ikke så lenge siden der du sa du var født i '86?? Stå på.

Åh, oki. Jeg kunne ikke kjøpe albumet før jeg ble født da, Jimmy Poop, men albumet var voggesang, og jeg kan stadig huske refrengene mens jeg lå i min seng av halm: "I'm trapped under ICE!"

Quote:

...og hvis det er "schingen" som rører ved deg...

Vi lever i en verden, der det er mote å mix0re ord og utrykk, Jimmy Påp, og jeg ser på "schwing, som et stilig og passende ord for metallica.

Jeg la spesielt merke til at du ikke er klarte å skrive ordet RIKTIG engang,... hahahaha....

Lenke til kommentar

Quote:

en mann skrev (2002-11-26 14:29):

Vi lever i en verden, der det er mote å mix0re ord og utrykk, Jimmy Påp, og jeg ser på
"schwing
, som et stilig og passende ord for metallica.

Den "verden" som du kaller det for er jo også kalt fjortis-verden. Det er en "verden" der folk på fjorten år som nettopp har fått seg mobil begynner å miste grepet på hva som er riktig gramatikk og hva som hører hjemme under SMS'ene du sender til kompisen i andre ende av klasserommet.

Oxo, klemz, koz osv. er en stor del av disse... Selve det med å "mixore" ord som du kaller det ble vel også innført av "wannabe-1337-cs-folk" som også ville være kule...

Jeg lever ikke i den samme verden som deg, og derfor bruker jeg heller ikke slike uttrykk...

Bortsett fra når jeg skal slå to fluer i en smekk; være morsom, og trakke ned på folk som bruker slike "fjortis-uttrykk". Derfor er JEG 1337 og ikke du!

Überkult, eller?

Lenke til kommentar

Haha. OOoOo :eek:. Leser du Pondus, Jimmy Pop? Jeg synes Pondus er KUL. Hvor kommer shcwing, fra? JO - Pondus. Jeg kan inrømme at jeg tar fra en av Norges beste tegneserieforfattere, men hey! hvem tar ikke etter sine übermenn?

Når det gjelder fjortis-anklagene... stapp dem inn i der driten kommer ut, ja MUNNEN DIN!

:razz::p

no harm. Men det vet du.

ja

[ Denne Melding var redigert av: en mann på 2002-11-26 15:43 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...