Gå til innhold

Fra VISTA til XP! HASTER!

MrL

Anbefalte innlegg

ja da har jeg driti meg ut igjen. Trodde endelig det var en vista driver som funker. Men det gjør den ikke til GTSen min. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan gå tilbake til XP uten å miste filene mine`?

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta backup av filene og reinstaller XP. Og når du installerer på nytt så lager du en mindre partisjon hvor du installerer windows på. Så kan du lagre viktige filer på en annen partisjon og slipper dermed at det skjer igjen.

Kjempelurt å lagre viktige filer på samme partisjon som OS er installert på, liksom :nei:

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar
Ta backup av filene og reinstaller XP. Og når du installerer på nytt så lager du en mindre partisjon hvor du installerer windows på. Så kan du lagre viktige filer på en annen partisjon og slipper dermed at det skjer igjen.

Kjempelurt å lagre viktige filer på samme partisjon som OS er installert på, liksom  :nei:

7336718[/snapback]

backup av 222 Gb er litt vanskelig..passer lixom ikke inn på en DVD plate..

Går det ikke ann å partere nå?

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Andreas045: Sånn går det når du har det travelt. La du ikke akkurat inn Vista da??

Og jo - Det _ER_ driver til GTSen din! Hvis du bare orker å lete...

7336835[/snapback]

Har lett..men finner den ikke.. et annet stort problem er at lyden funker ikke..

Lenke til kommentar
HVa med å sjekke at alle driverne var tilgjengelig FØR du la inn Vista?

7336969[/snapback]

Ikke særlig konstruktivt. Trådstarter hva slags lydkort har du? Evt hovedkort.

7336986[/snapback]

Har asus med Intel HD.

EDIT: Fant GTS driver som funker. Men noen som vet om en lyddriver..? Og noen som vet hvordan man aktivere Aero og de effektene?

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
vista er ikke bra syns jeg. bra ja men ikke så mye bedre enn xp så kommer nok ikke til å oppgradere. det som er smart er å skjekke om du har drivere til alle prg før du bytter OS

7337949[/snapback]

Vista er ikke bra, men det er bra? Flott selvmotsigelse :)

OT: Si hvilket lydkort du har, veldig vanskelig for meg å forutse riktig driver til ukjent lydkort.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...