MrL Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) ja da har jeg driti meg ut igjen. Trodde endelig det var en vista driver som funker. Men det gjør den ikke til GTSen min. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan gå tilbake til XP uten å miste filene mine`? Endret 22. november 2006 av Andreas045 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Ta backup av filene og reinstaller XP. Og når du installerer på nytt så lager du en mindre partisjon hvor du installerer windows på. Så kan du lagre viktige filer på en annen partisjon og slipper dermed at det skjer igjen. Kjempelurt å lagre viktige filer på samme partisjon som OS er installert på, liksom Endret 22. november 2006 av geir__hk Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Ta backup av filene og reinstaller XP. Og når du installerer på nytt så lager du en mindre partisjon hvor du installerer windows på. Så kan du lagre viktige filer på en annen partisjon og slipper dermed at det skjer igjen. Kjempelurt å lagre viktige filer på samme partisjon som OS er installert på, liksom 7336718[/snapback] backup av 222 Gb er litt vanskelig..passer lixom ikke inn på en DVD plate.. Går det ikke ann å partere nå? Endret 22. november 2006 av Andreas045 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Andreas045: Sånn går det når du har det travelt. La du ikke akkurat inn Vista da?? Og jo - Det _ER_ driver til GTSen din! Hvis du bare orker å lete... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Andreas045: Sånn går det når du har det travelt. La du ikke akkurat inn Vista da?? Og jo - Det _ER_ driver til GTSen din! Hvis du bare orker å lete... 7336835[/snapback] Har lett..men finner den ikke.. et annet stort problem er at lyden funker ikke.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Lasta ned fra Guro siden. Men er bare en huag av filer, ingen instalasjon. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 HVa med å sjekke at alle driverne var tilgjengelig FØR du la inn Vista? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 HVa med å sjekke at alle driverne var tilgjengelig FØR du la inn Vista? 7336969[/snapback] Ikke særlig konstruktivt. Trådstarter hva slags lydkort har du? Evt hovedkort. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 (endret) HVa med å sjekke at alle driverne var tilgjengelig FØR du la inn Vista? 7336969[/snapback] Ikke særlig konstruktivt. Trådstarter hva slags lydkort har du? Evt hovedkort. 7336986[/snapback] Har asus med Intel HD. EDIT: Fant GTS driver som funker. Men noen som vet om en lyddriver..? Og noen som vet hvordan man aktivere Aero og de effektene? Endret 22. november 2006 av Andreas045 Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 vista er ikke bra syns jeg. bra ja men ikke så mye bedre enn xp så kommer nok ikke til å oppgradere. det som er smart er å skjekke om du har drivere til alle prg før du bytter OS Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 vista er ikke bra syns jeg. bra ja men ikke så mye bedre enn xp så kommer nok ikke til å oppgradere. det som er smart er å skjekke om du har drivere til alle prg før du bytter OS 7337949[/snapback] Vista er ikke bra, men det er bra? Flott selvmotsigelse OT: Si hvilket lydkort du har, veldig vanskelig for meg å forutse riktig driver til ukjent lydkort. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Les ein gang til så finner du ut kva lydkort han har. Intel HD sa han jo. Av og til gjelder det å lese godt ein gang, ikkje bare skumlese postene, om du faktisk vil hjelpe. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Intel HD skal nå ha driverne til Vista liggende på www.intel.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå