ahleks Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hei! Jeg skal kjøpe nytt Hi-Fi anlegg, og har tenkt å droppe å kjøpe CD-spiller i første omgang og heller koble til PCen. PCen har bare et standard lydkort som er integrert i hovedkortet hvil det bli dorligere lydkvalitet av det? Hvis ja, burde jeg kanskje kjøpe et nytt lydkort til PCen? Hvet noen et bra ? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hei!Jeg skal kjøpe nytt Hi-Fi anlegg, og har tenkt å droppe å kjøpe CD-spiller i første omgang og heller koble til PCen. PCen har bare et standard lydkort som er integrert i hovedkortet hvil det bli dorligere lydkvalitet av det? Hvis ja, burde jeg kanskje kjøpe et nytt lydkort til PCen? Hvet noen et bra ? 7336643[/snapback] jaaaa, lyden vil bli mye dårligere på et integret lydkort, iallefall innen hi-fi. Det kan lønne seg å kjøpe ett lydkort i tillegg ja, creative sb x-fi xtrememusic er et veldig bra kort. Lenke til kommentar
ahleks Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Takk, Men jeg har ennå lit til penger å bruke. Hva ville det blit hvis jeg skulle gått lit til opp i pris ? Får det sikkert til jul Endret 22. november 2006 av aleksander.H Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Om du leter etter et godt stereo-lydkort vil jeg tro Onkyo WAVIO SE-90PCI vil være et godt valg. Har ikke testet kortet selv, så les noen reviews av kortet før du eventuelt bestemmer deg for noe Koster 1250,- hos Mono AS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå