svamp Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Ø.D. revurderer nå tilbudet om kompaniskap med Blomster-Finn? (Kan han ha blitt kalt det før han ble blomsterhandler? ) Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Dahle burde få seg en hobby. Nei, han burde få seg f*tte. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Ser virkelig ut som om det første bildet er manipulert - finnes det flere bilder av denne arten? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Du må seriøst få deg dame snart. Dette begynner å bli skummelt. Redd Kåre opplever mer en en stakkars hund burde oppleve. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Oisann, snublet over en link. Jaja, da kan jeg ikke gjøre annet enn å følge opp med goatse-blomsten: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Fcuk Har dame jeg. Har alltid hatt tilgang på det jeg trenger. Men jeg er som hvithaien... Det er verdens eneste dyr/fisk som ikke kan holdes i fangenskap. Den sulter ihjel uansett hvor bra den får det, for den må jage. Kjenner meg igjen der You have to keep on moving, have you ever seen a dog piss on a moving car? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Blir rett og slett inponert dahle, hvor er det du finner alt mulig sånt no? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) w00t? Litt på kanten til retningslinjene? Stilige greier spørs om de får være der. Edit: ser ut til og være kjøttetende blomster, jeg har hørt de liker pølse. Endret 12. desember 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Klart de får være der. Det er jo ikke pr0n heller da. Genialt uansett. Fatter det ikke. Noen ser ganske manipulerte ut. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 tråden er over 1 år gammel...... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 tråden er over 1 år gammel...... Du som reklamerte for den da https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10100308 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Lurer på hvorfor Blomster-Finn er homo når det fnnes sånne blomster.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå