swigglefoot Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Hei. Anbefalte deler MCPC under 10 000? Jeg skal ha MCPC, og lurer på om jeg skal bygge eller kjøpe ferdig. Jeg har sett på Elkjøp sine PCer, men lurer på om de er noe bra. Virker som om de har spart inn på hovedkort og skjermkort, som vel er viktig med media center? De har jo ikke ledig PCI-express eller ledige ram sloter. Har også hørt at Packard Bell generelt er dårlig. VIl forøvrig ha stående kabinett fordi det er ikke plass i tv benken . Vil ha PCen under 10 000. Prøvde å sette sammen noe på komplett: ABIT AB9, P965, Socket-775, GbLAN, PCI-Ex16, + Corsair Voyager 1GB Corsair Value S. PC4200 DDR2 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz Socket LGA775, 2MB, BOXED m/vifte Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2 8MB 7200RPM Microsoft Windows XP MCE SP2 NO OEM m/oppgrad. kupong Microsoft Remote Keyboard for Windows XP Media Center Edition, 4X AA batteri Sapphire Radeon X1650PRO 256MB GDDR3, PCI-Express,Tv-Out,2xDVI-I,Lite-Retail Hauppauge! WinTV-HVR1100MCE, PCI, Analog Tv-Tuner & DVB-T(Digital-TV),Bulk NEC DVD-brenner AD-5170 IDE Black OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) Har ikke sett gjennom alt om det passer skikkelig, men trenger noen kommentarer! Lurer på hvordan jeg skal få mest for pengene, og om det er noen med erfaringer fra elkjøp sine PCer? Eventuelt noe forslag til deler i denne prisklassen? Legger stor vekt på støynivå og stabilitet. Den skal brukes til film, musikk, tv, kanskje litt spill, men ikke mye. Den skal ikke overklokkes. Den må ha DVI eller HDMI ut. thx Endret 22. november 2006 av swigglefoot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå