Hedonism Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg bruker mellom 1000-2000 kr i mnd hos Telenor så er ikke helt sikker på om jeg slipper raskere til eller ei, men de tre-fire gangene jeg har hatt behov for å kontakte 09000 siden april i år så har jeg kommet igjennom innen maksmalt ett minutt. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg bruker mellom 1000-2000 kr i mnd [...] så er ikke helt sikker på om jeg slipper raskere til eller ei jeg kommet igjennom innen maksmalt ett minutt.Det har selvfølgelig noe å si når på døgnet du ringer, men jeg vil si det helt klart har hatt noe å si. Når jeg en gang i tiden brukte telefonen lite tok det en god del lenger tid når jeg først ringte Telenor om et og annet problem. Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Telenor sin kunderservice er så rask til å svare uansett, så det har neppe mye å si. (Jeg er ingen storforbruker, 200kr/mnd) 7339623[/snapback] Noe av grunnen ligger i at det koster 25,- i minuttet å ringe Telenor kundeservice, mens flere andre aktører har normale takster på kundeservice. Har opplevd å sitte i kø i nesten et kvarter for å sperre en stjålet mobil da jeg var kunde i Tele2. Var ganske forbanna da jeg kom igjennom da, ettersom tyven kunne tappet abonnementet mitt for rimelig mye penger innen den tid. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det koster ikke 25 kr minutter å ringe Telenor sin kundeservice på 09000 så sjekk fakta før du sprer slikt tøv! Prisen kommer an på hvilket abbonement du har, men den er på enten 0,59, 0,80 eller 5 kr per minutt. Prislisten finner du på telenormobil.no og de abbonementene som har høyest minuttpris med 5 kr er de såkalte internettabbonementene hvor det er meningen du skal gjøre kundeservicen sin jobb selv gjennom nettet (FriFiks, Djuice All-Star). Dette er ikke unikt hos Telenor og både Netcom, Chess, Tele2 osv.. har slike kundeservicepriser på sine "gjør det selv"-internettabbonement. Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Beklager at jeg var noe skråsikker på dette, men var rimelig sikker ettersom jeg mente å ha lest det et sted samtidig som en venn av meg nevnte det for meg en stund tilbake. I tillegg var jeg trøtt nok til å ikke gidde å sjekke dette ut før jeg svarte på emnet. Tar selvfølgelig kritikk for dette og takker for at du korrigerer mine feilopplysninger Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ikke noe problem, jeg bare syntes det var ganske overdrevet i forhold til virkeligheten og følte det var riktig å korrigere. Kan hende de har kostet 25 kr minuttet tidligere, jeg har kun vært Telenor-kunde siden april i år og har ikke fulgt med på hva kundeservicen deres kostet mens jeg var Netcom, Chess og Tele2-kunde de siste seks foregående årene. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Telenoreksperten Det er meget mulig det er denne du/dere tenker på. Denne er for datahjelp: Utdrag: Telenoreksperten betales direkte med telefonen. Du ringer telefonnummer 820 90 100 og takseres 25,78 per minutt fra du får svar. Samtalen vil bli brutt etter 15 minutter. Dersom problemet ikke er løst innen 15 minutter vil du bli oppringt umiddelbart av Telenoreksperten. Dette koster ikke noe ekstra, men gjelder kun videre feilsøking på samme problem inntil 15 minutter.Tjenesten har derfor en makspris på 390,- pr. henvendelse Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 At Telenor har ei slik ordning er heilt logisk og ikkje uventa i det heile tatt. Slik vil det fungere i livet ellers òg, dersom du avhenger av nokon vil du passe meir på dei enn folk som betyr mindre for deg. Kjærasten min har for andre år på rad vorte oppringd av telenor og blitt tilbydd 1000 kr ringetid gratis, dersom ho tegna ny 12 mnd-kontrakt. Kvifor? Jo, fordi ho ringer mykje. Telenor forstår då (dei har jo tross alt dårlege prisar) at det er lurt å halde på ho som kunde. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Prisen kommer an på hvilket abbonement du har, men den er på enten 0,59, 0,80 eller 5 kr per minutt. 7341340[/snapback] HÆ? Og folk klager på at det tar noen minutter ekstra om du bruker lite, mens ingen bryr seg om at det er forskjeller i prisene avhengig av abonnementet? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Dette er jo typisk telenor dette! Har også opplevd dårlig service når ISDN-boxen gikk i stykker etter et lynnedslag. Sempron Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har også opplevd dårlig service når ISDN-boxen gikk i stykker etter et lynnedslag.Fikk du ikke et referansenummer når du ringte? Når du har fått det drar du til nærmeste Telenorforhandler og bytter den ødelagte boksen mot en ny, kostnadsfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg