Kahuna Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Etter en liten hendelse i IC har jeg plutselig en nøkkel jeg ikke aner hvor hører hjemme. To bandits dukket plutselig opp i market district, selv om de ble drept relativt kjapt av vakter og tilfeldige innbyggere så tok de knekken på en av innbyggerne(Bothiel?). Jeg sjekket liket og fant "Bothiels key", noen ide om hvor den hører hjemme? Lenke til kommentar
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Prøve Bothiel's House, kanskje? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Ser ikke ut som hun har eget hus. I følge UESPWiki er hun med i Mages guild så hun bor nok i arcane university. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 En kiste da kanskje? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er ikke hun en essensiell NPC? Tror i hvert fall hun er det hvis du har The Orrery-pluginen, da kan hun ikke dø... Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 UESPWiki sier så, skal sjekke for å se at jeg husker riktig navn... Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Husket feil ja, det var Bantien, Rochelle Bantien. Hun er rimelig uvesentlig. Men mannen hennes er master trainer i security så han blir nok "imponert" når jeg kommer meg inn så lett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå