Gå til innhold

Takk og farvel

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Hva slags rævslikkerhysteri er dette? Det er inneforstått at ingenting er absolutt og dermed trenger man heller ikke å påpeke det hele tida. Hva slags debatt skulle vi fått med sånne holdninger? "Nei, vi har alle rett - på hver vår måte." Trenger ikke å ha debatt engang da. Hvis noen tar direkte feil, er det da ikke på sin plass å rette på dem, om enn på en saklig måte?

7338899[/snapback]

Ironi virker ikke på internett. =(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Følger du ikke med i tiden? Ingenting du sier er abolutt, alles meninger er like mye verdt (med mindre man er nazist), ikke motsi de som tar feil (selv om Opera faktisk er best) osv.

7338813[/snapback]

Hva slags rævslikkerhysteri er dette? Det er inneforstått at ingenting er absolutt og dermed trenger man heller ikke å påpeke det hele tida. Hva slags debatt skulle vi fått med sånne holdninger? "Nei, vi har alle rett - på hver vår måte." Trenger ikke å ha debatt engang da. Hvis noen tar direkte feil, er det da ikke på sin plass å rette på dem, om enn på en saklig måte?

7338899[/snapback]

Veldig enig, men hvis du bruker hammeren for å poengtere, når du heller kunnet bruke fjæren uten å drive mottakeren fra deg, så vil jeg si at du har feilet, og dermed ikke har oppnådd gjensidig forståelse.

Lenke til kommentar
Nja. :)

Jeg er forholdsvis enig i det du sier, men det er et faktum at det er en debatt-teknikk å si at noe "er", ikke at man "mener at x er".

Det er som å sie "å kjøre 90 km/t i en 80-sone er ekstremt farlig", som tross alt er en subjektiv mening, og ikke et ubestridt faktum. Det er en debatt-teknikk, intet mer. :)

7338765[/snapback]

neitakk nektet å innrømme at andre kunne synes at en annen web-browser var bedre, eller det virket slik i måten han skrev på, noe som utløste en krangel. Det er ihvertfall mitt inntrykk. Uansett var krangelen avgjørende for avgjørelsen om stenging, ikke neitakk sine uttalelser spesielt.

Denne tråden stenges etter trådstarters ønske.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...