Gå til innhold

Takk og farvel

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Leste tråden om Opera og Firefox. Morsom lesing for oss andre, men det sikkert ikke like morsomt for disse to brukerne. Har selv vært borti slik krangling og man må nesten regne med at det kan skje før eller siden dersom man har sterke meninger om et eller annet.

Synd hvis man slutter å bruke forumet istedenfor å lære av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sier herved takk og farvel til dette forumet, og takker for mange interessante diskusjoner og utveksling av erfaringer og informasjon blant dere andre brukere her.

7336170[/snapback]

Nei.. nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei nei :(

Lenke til kommentar
Tja. Kan jo ikke ha peiling på musikk, egentlig. :) Det er tross alt veldig subjektivt.

7337935[/snapback]

Fryktelig OT, men det går jo ann å ha peiling på musikk. :p

Man kan ha utstrakt kunnskap angående visse felt i musikken, f. eks en spesiell sjanger/artist. Da har man jo peiling, på et vis. ;)

7338024[/snapback]

Enda mer OT, det var det jeg refererte til som "trivia-kunnskap". :)

På et forholdsvis høyt nivå, men like fullt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Snip!

7336170[/snapback]

Hvis du gir deg nå så blir jeg nødt til å finne frem kjevlet som konehelvete har gjemt under puta, det betyr for meg en ganske så vannvittig risiko for smekk på dasken, som jeg såklart liker :blush:

Mere seriøst; Hvorfor gi deg? Du får masse gode tilbakemeldinger fra andre, hva er verdien ved disse få negative som får deg til å forlate "vår" kultur? Hvis du likevel gjør det, så ønsker jeg deg "all the best", og kommer til å savne dine spenstige meninger her :love:

Lenke til kommentar
Da jeg så leste moderatoren Afseths innlegg som jeg selv iallefall fant svært fornærmende, rant begeret over.
Som forsvar til meg selv...

neitakk kom med noen rimelig bastante påstander i den aktuelle tråden. Han fortalte oss rett ut hvilken nettleser som var best, ikke hvilken han syntes var best. Dette gjorde at enkelte andre brukere reagerte og i det fulle og det hele så gikk de innleggene ut på at han burde være åpen for at andre hadde andre synspunkter enn han selv. Dette skapte en krangel, og da den hadde pågått noen sider og tråden var uten sjanse for å reddes, så valgte jeg å stenge den, samtidig som jeg sa ifra til neitakk at påstander uten åpning for at andre kan ha en annen mening, ikke er ønsket, og at han hadde gått for langt. Vi har sett det så alt for mange ganger før at slike bastante påstander fører til krangel, og med neitakk sin fartstid på forumet, så burde han være klar over det.

EDIT: Har redigert mitt innlegg i den aktuelle tråden, for at den skal fremstå mindre stigmatiserende mot neitakk, da jeg innser at han ikke ene og alene er grunnen til krangelen. Det var rett og slett hans påstand som førte til grunnen til stenging, og ikke hans påstand i seg selv.

Lenke til kommentar

Nja. :)

Jeg er forholdsvis enig i det du sier, men det er et faktum at det er en debatt-teknikk å si at noe "er", ikke at man "mener at x er".

Det er som å sie "å kjøre 90 km/t i en 80-sone er ekstremt farlig", som tross alt er en subjektiv mening, og ikke et ubestridt faktum. Det er en debatt-teknikk, intet mer. :)

Lenke til kommentar
Riktig. Det blir bare latterlig om man må skrive "jeg mener" eller IMHO for hver jævla ting man sier.

7338802[/snapback]

Følger du ikke med i tiden? Ingenting du sier er abolutt, alles meninger er like mye verdt (med mindre man er nazist), ikke motsi de som tar feil (selv om Opera faktisk er best) osv.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Følger du ikke med i tiden? Ingenting du sier er abolutt, alles meninger er like mye verdt (med mindre man er nazist), ikke motsi de som tar feil (selv om Opera faktisk er best) osv.

7338813[/snapback]

Hva slags rævslikkerhysteri er dette? Det er inneforstått at ingenting er absolutt og dermed trenger man heller ikke å påpeke det hele tida. Hva slags debatt skulle vi fått med sånne holdninger? "Nei, vi har alle rett - på hver vår måte." Trenger ikke å ha debatt engang da. Hvis noen tar direkte feil, er det da ikke på sin plass å rette på dem, om enn på en saklig måte?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...