Gå til innhold

Takk og farvel

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Jeg sier herved takk og farvel til dette forumet, og takker for mange interessante diskusjoner og utveksling av erfaringer og informasjon blant dere andre brukere her.

Grunnen, siden så mange lurer på det:

Vemodig å legge opp forumbruket, men det er en prinsipiell protest.

Grunnen er at jeg har lagt ned utrolig med energi i å føre en saklig og viktig nettleserdebatt for å få belyst en del faktum. Startinnlegget ble ikke skrevet på en slump, og ei heller de fleste påfølgende innlegg. I dag gikk det litt skjevt da en annen forumbruker begynte å kommentere min diskusjonsteknikk.

Jeg rapporterte det til en moderator, med det resultat at jeg selv ble utpekt som syndebukk med noen i mine øyner frekke PM. Da jeg så leste moderatoren Afseths innlegg som jeg selv iallefall fant svært fornærmende, rant begeret over. Syntes det var en ganske urettferdig måte å stenge tråden på, og å la siste innlegg være en offentlig gapestokk uten mulgiheter for tilsvar fra min side. Mr.Berg, som faktisk gikk godt over streken, kom uskadd fra det.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sier herved takk og farvel til dette forumet, og takker for mange interessante diskusjoner og utveksling av erfaringer og informasjon blant dere andre brukere her.

7336170[/snapback]

Lykke til videre btw

du må kose deg i Rl verdenen HF GL :=)

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...