DilliMusic Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 heisann. jeg bestilte noe på nett. skulle ha skrevet 1663 rolvsøy men skrev 1663 fredrikstad. men adressen og navn er riktig. varen er sendt idag. hva skjer da a? vil den bli sendt til fredrikstad så hit til rolvsøy? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tror de vil finne ut av det ja... Lenke til kommentar
Joney Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Eid.... pleier som regel å dobbelsjekke hvor jeg bestiller varene mine jeg. Og Ja du kan regne med at de sender varene til oppgitt adresse. Dersom du ikke får varen og de ikke får den i retur kan du dessuten bli stilt erstattningsansvalig for varen. men dersom de får den i retur må du antagelig betale dobbel porto. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 ja... men oppgitt adresse er jo Navnet Adressen <-- 1663 Rolvsøy (ikke fredrikstad som han hadde skrevet) Altså da kommer posten til å sjekke hva som virker mest riktig... og det vil jo være det som er riktig.. dermed tror jeg pakken kommer til deg.. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Posten sjekker for deg. Hvis det er en gate som kun er på Rolvsøy så må det være Rolvsøy selv om det står Fredrikstad. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 hvis det er en gate som heter det samme i Fredrikstad kommer de nok til å sjekke om navnet stemmer med dem som bor der... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvis det er norgespakke tror jeg du kan ringe til posten og få de til å ordne opp. Har selv vært ute for noe lignende (jobbet i post i butikk), og da sendte de den til poststedet og ikke postnummeret. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg gjorde sammen feilen en gang og da fikk jeg hentelappen sendt til adressen min, men når jeg skulle hente pakken så sa de at den lå på postkontoret til det postnr jeg hadde skrevet feil. Var heldigvis bare 8km hen dit så da freste jeg hen. Kan jo ikke vente en hel dag til på datadeler Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jobber med pakkesortering, å da sorterer vi bare etter postnummeret, er bare hvis det er skrevet litt mongo vi leser på stedsnavnet, så den kommer nok frem skal du se Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har selv prestert noe av det samme, men jeg oppdaget det ikke før lenge etter at pakken burde ha kommet fram, så da sendte jeg bare en mail til de jeg bestilte den fra, også ble det orden på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå