Web-guru_III Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hei Jeg har store problemer med å få til en CSS kode. Det som skal gjøres er å legge menyen på en ferdigutviklet side i marg på siden, og endre noen farger. ellers skal koden også ha mobile løsning. 500,- er satt av til den som gidder og dette tror jeg vil være en enkel sak for de som kan dette. Ta kontakt for mer opplysninger.. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Shotgun! Men vil gjerne se sida først... Lenke til kommentar
Web-guru_III Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Shotgun! Men vil gjerne se sida først... 7336093[/snapback] har sendt deg pm Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Un-shotgun, fyr løs, alle andre. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Informasjån om siden hadde vært fint.. Medrakil, hvorfor ønsket ikke du oppgaven? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Mest fordi siden er laget i frames og tabeller, og det derfor tar mer tid enn jeg har, spesielt om man skal gjøre det skikkelig med CSS-en... Siden jeg fikk info på PM kommer jeg ikke til å poste noen link eller noe, regner med trådstarter informerer dere begge snart. Lenke til kommentar
eirikronjum Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Mest fordi siden er laget i frames og tabeller, og det derfor tar mer tid enn jeg har, spesielt om man skal gjøre det skikkelig med CSS-en... Siden jeg fikk info på PM kommer jeg ikke til å poste noen link eller noe, regner med trådstarter informerer dere begge snart. 7340718[/snapback] Kan godt prøve jeg. Men - slutt nå med alle disse framesa!!!!!!!!! Vi lever ikke på 90-tallet Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Litt vanskelig å få til en mobil løsning (mobiltelefon eller PDA?) hvis man bruker frames? Har aldri sett noen framessider som har sett fine ut på Axim'en min. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 ohnoo frames buhu.. for en normal person legger merke til dette... nei.. dette var vel ikke meningen som en design side.. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Web-guru_III ber spesielt om en mobil løsning, derfor påmerker jeg at frames ikke går bra sammen med mobile løsninger. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Denne er feilpostet. Flyttes til Jobb og utdanning> IT jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg