Gå til innhold

Diverse Mods :)

Anbefalte innlegg

God dag alle sammen!

Jeg har bestilt det basic kittet fra Microplex fordi jeg har to katoder liggendes som jeg kunne bruke. MEN, jeg har to brytere i fronten på toweret mitt. Siden det følger med en bryter i kittet som bare har TO "plugger" lurte jeg på hvordan jeg skal koble !? På de vanlige bryterene er det tre "plugger". På hvilke av de skal jeg sette kablene på?

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCCBK

ÊN ting til da..

Jeg har også bestilt Neonwire(rød) som jeg tenkte at jeg skulle ha under kabinettet, slik at det lyser rødt nedenfra kabinettet. Hvordan skal jeg feste stringen? Er det lurt med limpistol`? Vanlig teip blir for dårlig syns jeg. Hva sier dere?

user posted image

[ Denne Melding var redigert av: Dr.X på 2002-11-14 22:56 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter min mening, så er neontråd alltfor svak til og lyse opp underifra, jeg ville heller brukt den forran på kabinettet. Men et 6" neonlys eller noe likntnede festa under ville lyse opp en god del mere, lage en slags "råne" effekt. :cool:

Hvordan man ordner bryterne er jeg ikke så spesielt god på desverre...

Lenke til kommentar

du får jo med lim når du kjøper neon wire?

Ellers ville jeg fraråde limpistol hvis det er fare for at det kommer til å syns i kanten....Det limet som skal følge med neon wire er bra, du greier ikke flekke av det med det første...

Det var en veldig god idé foresten :smile:

Lenke til kommentar

Følger ikke med lim på neonwire fra microplex. (iallefall ikke de jeg har fått kjøpt)

Men jeg brukte limpistol og det funket utmerket. neonwiren utgir ikke mye varme, men bare bruk lim som ikke smelter med den miste varme =) Brukte low temp lim pistol og funker fint det..

Lenke til kommentar

Heisann!

Nå har jeg fått fiksa bryteren og lyset under. Det lyser ganske bra syns jeg! Skal jo ikke bli en skikkelig blende effekt heller. Det lyser godt nok for at man kan se et mystisk rødt lys under kabinettet. Vent litt, så skal jeg legge ut noen bilder! ( 10 min )

Lenke til kommentar

Blei kult det ja :smile:

EDIT:

Btw. de linkene til Clansiden deres er nede..

får ikke åpnet annet enn mail :sad:

Litt offtopic, men tenkte det kunne være greit å vite

Chieftec Dragon BigTower

Asus P4S8X/LAN/SATA/1394

Pentium-4 2.4GHz PGA478 512kb PC533

Apacer 512 MB PC333 DDR

Creative TI4600 128MB DDR-ram

Western Digital 120.0 GB 8MB

Unex kabel/ADSL/modem ruter+4x10/100 hub

Div. SCSI

[ Denne Melding var redigert av: Mighty på 2002-11-22 12:06 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...