Tulipa Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hei. Jeg er ikke helt sikkert på hvor jeg skulle poste dette så jeg prøver her. Det jeg lurer på er hvilket program man kan brke til pc'n for å se de videoopptakene (3gp filer) jeg har tatt med mobilen. Lenke til kommentar
n3xuZ- Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Hei! 3gp er et fil format som er spesielt laget for bruk av nyere mobiltelefoner. For å spille av slike filer på en pc, så trenger du en codec. En codec er programvare som komprimerer og dekomprimerer en datastrøm (f.eks. video), slik at den tar mindre plass og går raskere å overføre. En slik codec du trenger finner du her! Lykke til! Endret 22. november 2006 av n3xuZ- Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg tror QuickTime (Apple sitt videoavspillingsprogram) takler 3GP-filer, uten codecs Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg tror QuickTime (Apple sitt videoavspillingsprogram) takler 3GP-filer, uten codecs 7341987[/snapback] Stemmer! Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Dette kan også jeg bekrefte. Quicktime-spilleren spiller 3GP uten videre nedlastning av codec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå