Gå til innhold

Trekassa mi - Kommentartråd - Vannkjøling it is!

Anbefalte innlegg

Jepp, enig at det ikke kan være plast der. Kan du ikke prøve å lage en tyyyynn plate av hoppyplata di med den fantastiske elektriske høvelen til fardi, IAG, og lime den på?

ENDRET: Den trenger jo egentlig ikke være så tynn, da. Bare å ha DVD-en litt lengre inn og frese inn litt i hoppyplanken, slik at du kan feste en hoppyplank på utsiden der igjen. Var vanskelig å forklare dette .... Noen som skjønte det?

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Videoannonse
Annonse
Takk <3 Ikke noe problem at vi låner litt idéer fra hverandre. Det er da litt med poenget med disse arbeidsloggene. Hatt det fint i Tyskland, IAG? KOmmer det update snart?

Goscinny ;)

7824297[/snapback]

Tysklandsturen var super, men det ble dessverre ikke noe hardware-shopping... :(

Kikka bare litt rundt i noen butikker. Var jo moro det også. :)

Noe som var snodig, var at de knapt hadde hørt om SATA-strømkabel til modulære PSU-er da jeg spurte i en relativt "proff" hardware-/casemod-sjappe... :ermm:

7825407[/snapback]

Sikker på at de forstod tysken din, da? Spurte du etter geSATA-gekabel zum moduliere energielieferantteil? Da ville de nok funnet det frem med en gang - kein Zweifel!

Jeg lurer på om du har tenkt til å ha leds til POWER, og HD ... Tenker på om jeg skal ha det eller ikke. Det ser kanskje ikke kjempepent ut. Vurderer å integrere det i et lite kontrollpanel jeg har planer om inni selve kassen hvor jeg også skal ha noen brytere til lys og temperaturmåler ...

Goscinny ;)

Sikker på at de forstod tysken din, da? Spurte du etter geSATA-gekabel zum moduliere energielieferantteil? Da ville de nok funnet det frem med en gang - kein Zweifel!

Jeg lurer på om du har tenkt til å ha leds til POWER, og HD ... Tenker på om jeg skal ha det eller ikke. Det ser kanskje ikke kjempepent ut. Vurderer å integrere det i et lite kontrollpanel jeg har planer om inni selve kassen hvor jeg også skal ha noen brytere til lys og temperaturmåler ...

Goscinny ;)

7825781[/snapback]

Hehe! :p

Jeg hadde med meg "tyskeren min", så jeg forklarte det til ham først, så pratet han med folkene i butikken.

Strømforsyning på tysk er forresten Netzteil, hvis noen skulle lure. Hvis du liker lange, kompliserte ord, kan du også bruke Stromversorgungseinheit.

Jeg har tenkt å ha power- og HDD-LED, ja. Får se om jeg finner på en bra måte å ha dem, er som sagt åpen for ideer her. Tenkte å ha dem i fronten sammen med powerknapp o.l. Blir et slags kontrollpanel over vifta med det som måtte være av brytere og LEDs.

Ny og større oppdatering!

Da var PSU-feste og fiksing av midtplata unnagjort!

Skjedde noe tull med bildene der, her vil de ikke vises i Opera, men de funker i IE. Snodig. :hmm:

Dere får prøve dere fram med forskjellige nettlesere hvis det ikke går. Finner forhåpentligvis ut av det senere.

Problemet ligger nok på chello-serveren hvor de er lastet opp. De holder visstnok på med noe fiksing som kan forårsake problemer fram til i morgen.

Har ringt supporten for å sjekke hva de har å si til det, sitter og hører på ventemusikk nå... :ermm:

Edit: Venter til i morgen og ser om de har fiksa det da. Får håpe det.

Endret av I.A.G.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...