Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trekassa mi - Kommentartråd - Vannkjøling it is!

Anbefalte innlegg

Jepp, enig at det ikke kan være plast der. Kan du ikke prøve å lage en tyyyynn plate av hoppyplata di med den fantastiske elektriske høvelen til fardi, IAG, og lime den på?

ENDRET: Den trenger jo egentlig ikke være så tynn, da. Bare å ha DVD-en litt lengre inn og frese inn litt i hoppyplanken, slik at du kan feste en hoppyplank på utsiden der igjen. Var vanskelig å forklare dette .... Noen som skjønte det?

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk <3 Ikke noe problem at vi låner litt idéer fra hverandre. Det er da litt med poenget med disse arbeidsloggene. Hatt det fint i Tyskland, IAG? KOmmer det update snart?

Goscinny ;)

7824297[/snapback]

Tysklandsturen var super, men det ble dessverre ikke noe hardware-shopping... :(

Kikka bare litt rundt i noen butikker. Var jo moro det også. :)

Noe som var snodig, var at de knapt hadde hørt om SATA-strømkabel til modulære PSU-er da jeg spurte i en relativt "proff" hardware-/casemod-sjappe... :ermm:

7825407[/snapback]

Sikker på at de forstod tysken din, da? Spurte du etter geSATA-gekabel zum moduliere energielieferantteil? Da ville de nok funnet det frem med en gang - kein Zweifel!

Jeg lurer på om du har tenkt til å ha leds til POWER, og HD ... Tenker på om jeg skal ha det eller ikke. Det ser kanskje ikke kjempepent ut. Vurderer å integrere det i et lite kontrollpanel jeg har planer om inni selve kassen hvor jeg også skal ha noen brytere til lys og temperaturmåler ...

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Sikker på at de forstod tysken din, da? Spurte du etter geSATA-gekabel zum moduliere energielieferantteil? Da ville de nok funnet det frem med en gang - kein Zweifel!

Jeg lurer på om du har tenkt til å ha leds til POWER, og HD ... Tenker på om jeg skal ha det eller ikke. Det ser kanskje ikke kjempepent ut. Vurderer å integrere det i et lite kontrollpanel jeg har planer om inni selve kassen hvor jeg også skal ha noen brytere til lys og temperaturmåler ...

Goscinny ;)

7825781[/snapback]

Hehe! :p

Jeg hadde med meg "tyskeren min", så jeg forklarte det til ham først, så pratet han med folkene i butikken.

Strømforsyning på tysk er forresten Netzteil, hvis noen skulle lure. Hvis du liker lange, kompliserte ord, kan du også bruke Stromversorgungseinheit.

Jeg har tenkt å ha power- og HDD-LED, ja. Får se om jeg finner på en bra måte å ha dem, er som sagt åpen for ideer her. Tenkte å ha dem i fronten sammen med powerknapp o.l. Blir et slags kontrollpanel over vifta med det som måtte være av brytere og LEDs.

Lenke til kommentar
har du planlakt at den bare skal være av tre? eller skal du gjøre et mega forsøk på å skaffe LED's til powerknappen?:p

7857966[/snapback]

Haadde jo vært tøft å putte en LED inni powerknappen, men tror jeg kommer til å ha alle LEDs et sted for seg.

Lenke til kommentar

Problemet ligger nok på chello-serveren hvor de er lastet opp. De holder visstnok på med noe fiksing som kan forårsake problemer fram til i morgen.

Har ringt supporten for å sjekke hva de har å si til det, sitter og hører på ventemusikk nå... :ermm:

Edit: Venter til i morgen og ser om de har fiksa det da. Får håpe det.

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...