I.A.G. Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Der tippet du rett. Evt. 18 mm. Sånn går det når man er trøtt og skriver på autopilot... Militæret gått til hodet på deg? Håper da ikke det... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Da kan jeg meddele at det endelig er blåst liv i worklogen igjen, denne gang i form av montering av wattmeter! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Gah. Jeg blir gaal av å vente på Microplex. Gått over en måned nå. :/ Men, stay tuned, når de får somlet seg, blir det fart i sakene. ^^ Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Det kan du lure på, det. Vannkjøling! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Aha, nice! Tøff den wattmetermodden btw. Endret 6. mars 2010 av KongKake Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 En aldri så liten oppdatering, i påvente av vannkjøling og bedre tider. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Nå har jeg faktisk somlet meg til å skrive oppdatering om vannkjølingen, som ble ferdig for en liten stund siden. For de som har lyst til å lese den, feel free. Kommentarer er alltids kos, og de postes her. ^^ Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ser veldig bra ut! Hadde du med kassa på TG10, og satt du på HW-rekka? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Satt ikke på HW-rekka i år dessverre... Jeg var i crew, så den stod litt bortgjemt i crewburet. I 08 stod den derimot på HW-rekka. ^^ Lenke til kommentar
Freestyle89 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Har bare en ting å si om kabinetett. NICE Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Satt ikke på HW-rekka i år dessverre... Jeg var i crew, så den stod litt bortgjemt i crewburet. I 08 stod den derimot på HW-rekka. ^^ Skal du tilbake neste år? Og i så fall, skal du være med i crew igjen? Endret 23. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Har bare en ting å si om kabinetett. NICE Takk! Skal du tilbake neste år? Og i så fall, skal du være med i crew igjen? Har ikke bestemt meg, men tipper det blir som crew hvis det bli noe. Kommer sikkert til å vanke en del på HW-rekka også, som i år. Satt du på HW-rekka? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Satt du på HW-rekka? Ja, jeg satt der i år, men var ikke på TG i fjor. Om du lurer på hvordan det så ut der jeg satt (utseende på hylla osv.) kan du sjekke "Meh.'s Mods" side 2. Link finner du i signaturen Endret 23. mai 2010 av Meh. 1 Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Hehe, av en eller annen grunn virker den hylla litt kjent, så det er godt mulig jeg har lagt merke til den. Var som sagt innom rekka en del ganger. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Noen som har noen gode tips til å få vannblokken på chipsettet til å stå stødig med den ene festebøylen (ser den delvis på dette og dette bildet), annet enn den stripsløsningen jeg har gått for foreløpelig? Det er forresten mye moro man kan få ut av den tomme esken med isoporbiter fra VCore... Link. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Jeg har ikke erfaring med vannkjøling så jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg liker idéen med pappeska med isoporbiter Endret 25. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Fun facts: Trekassa har per dags dato blitt startet opp 941 ganger, og har totalt gått i 4324 timer. Det tilsvarer ca. 180 døgn, 0,8 oppstarter per dag, og en gjennomsnittlig kjøretid på 3,8 timer pr. dag. Med et gjennomsnittlig effektforbruk på ca. 200 watt, har den dermed krevd 865 kWh. Hovedgrunnen til det lave timetallet per dag, er nok hovedsaklig på grunn av at den stod mye avslått det året jeg var i militæret... Edit: Skriveleif. Endret 27. mai 2010 av I.A.G. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Hvordan fant du ut det? Bruker du et spesielt program e.l.? Endret 28. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå