BIM-Tech Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hei. kjempefint kabinett. du hadde noen morsomme løsninger som for eksempel power knapp løsningen, gleder meg til å se det neste prosjektet du lager, det blir nok ikke så lenge til kan jeg tenke meg... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Og er det noen som vet hvordan jeg plukker av chipsetkjøleren?? Med litt varme Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Den hunden ligner på min Hei. kjempefint kabinett. du hadde noen morsomme løsninger som for eksempel power knapp løsningen, gleder meg til å se det neste prosjektet du lager, det blir nok ikke så lenge til kan jeg tenke meg... Det får vi se på, det skjer så mye annet for tiden at det spørs om det blir noe nytt prosjekt med det første. Det blir nok heller litt flere utbedringer og finesser på denne tenker jeg. Og er det noen som vet hvordan jeg plukker av chipsetkjøleren?? Med litt varme Jaha? ----------------------------- Slik ser den altså ut på TG: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Og er det noen som vet hvordan jeg plukker av chipsetkjøleren?? Med litt varme Jaha? Ja, prøv litt forsiktig med en hårføner. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Ja, prøv litt forsiktig med en hårføner. På kjølepastaen da, mener du? Der har jeg fått den av, det er de klips-lignende tingene i andre enden av heatpipesene som er problemet... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Kan jo være at varmen fra en hårføner får metallet til å utvide seg litt, slik at du får den av lettere ... Goscinny Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Oi, jeg har visst klart noe så ille som å overse trekassas ett-års-dag, som var for hele to dager siden! Jaja, vi får ta det på etterskudd da. *feire* Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Tøft kabinett du har bygd .. Har bygd ett kabinett av tre selv, og resultatet ble 10 ganger bedre etter at jeg malte kabinettet.. (malt det i svart) hint, hint.. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 syntes nå tre skal være tre jeg da! muligens beise eller noe i den dur, for å få en mørkere trefarge?? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Helt enig med frode_aabak! Ikke mal det! Om du skal behandle det på noen måte, må det være slik at tremønsteret forstatt blir der (men dette har vi vel egentlig snakket om før ) ... Goscinny Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Smak & behag.. Syntes hverfall kassa mi bled mye finere da jeg malte den Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 syntes nå tre skal være tre jeg da! muligens beise eller noe i den dur, for å få en mørkere trefarge?? Helt enig med frode_aabak! Ikke mal det! Om du skal behandle det på noen måte, må det være slik at tremønsteret forstatt blir der (men dette har vi vel egentlig snakket om før ) ... Goscinny Meget enig. Noe av poenget med den er jo at man skal se at den er av tre. Det har også vært noe av utfordringen, ettersom det dermed ikke bare er å sparkle over hvis noe skulle gå galt. Som tidligere nevnt er beising det eneste aktuelle, men det står langt ned på prioriteringslista, og kommer nok ikke til å skje før treverket begynner å bli slitt/falmet/møkkete. Før den tid er forhåpentlig både vannkjøling og andre finesser på plass. ^^ Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 godt å høre du deler samme mening om treet! hvis ikke hadde du jo selvsagt lakkert det for lenge siden. men kan bli fint med lakkert også HansiFansi. Da er det viktig at det er pusset skikkelig ned først. Og det er av og til lettere å jobbe med tre enn metall (spørs hva slags utstyr man har å rutte med). stå på I.A.G.!! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvor tykke er platene du har brukt? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvor tykke er platene du har brukt? 1,8 mm. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Tipper 1,8 cm jeg Der tippet du rett. Evt. 18 mm. Sånn går det når man er trøtt og skriver på autopilot... Endret 24. oktober 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Tipper 1,8 cm jeg Der tippet du rett. Evt. 18 mm. Sånn går det når man er trøtt og skriver på autopilot... Militæret gått til hodet på deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå