dup Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvilket program er det beste gratis anti-spyware der ute? Selv har jeg Ad-Aware fra Lavasoft, men jeg aner ikke om dette er det beste... Så det hadde vært fint med noen tips om hva som anbefalse av slike programmer i dag? Lenke til kommentar
smurt Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvilket program er det beste gratis anti-spyware der ute? Selv har jeg Ad-Aware fra Lavasoft, men jeg aner ikke om dette er det beste... Så det hadde vært fint med noen tips om hva som anbefalse av slike programmer i dag? 7335961[/snapback] Gå inn på siden til AVG antivirus. de har et program som er gratis og selvoppdaterende. Du kan jo prøve det. Husker ikke navnet. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg bruker Spybot Search & Destroy i tillegg til Ad-Aware. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Eneste man trenger: http://www.spywareterminator.com/ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 SUPERantiSpyware bruker jeg. Synes det er mye bedre enn ad-aware og spybot Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Bruker AVG Antispyware Lenke til kommentar
Faris Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Alltid brukt Ad-Aware jeg. Aldri hatt bruk for noe mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå