Gå til innhold

Noen spørsmål...

tp88

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg med et par spørsmål som jeg lurer på om noen kan svare på:

- Da jeg kjøpte min datamaskin, fulgte det nemlig ikke med noe lydkort, men derimot et On-board brikke (?). Denne er ikke særlig god, så jeg har tenkt å kjøpe meg et ordentlig lydkort. Går det ant å deaktiver on-board brikken for så å bruke det ordentlige kortet?

- Det kom nettopp en ny mp3-spiller, en Duex MP-304, er denne noe som er verdt å kjøpe? Noen som vet noe mer om den? Testen finner man her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=33371

- Jeg har en Aopen CDRW med 40x/12x/48x hastighet. Jeg kjøpte nylig noen Verbatim 40x CD-R plater med 700MB størrelse. Men når jeg brenner, kommer ikke brennehastigeten opp i mere enn 24x, dette synes jeg er meget rart. Hva er galt? CD-brenneren har funksjonene; Justspedd og Justlink; hva er disse for noe?

- Jeg bruker Start internett. Er det noen her som har merket at den bruker å "falle ut" ganske ofte? Den kobler seg selv ikke av, men det blir umulig å bruke internett. Er dette Start sin skyld, eller er det noe jeg gjør galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Ja, det går fint an å sette inn et bedre lydkort og deaktivere onboard-lyden. Dette gjøres i BIOS.

2. MP3-spilleren vet jeg ikkeno om.

3. Jeg mener å ha sett en post ang. "brenner bare på 24x" før. Har du prøvd et forumsøk?

4. Start var ganske ustabilt for min del også. Jeg fiklet endel med det, men siden jeg aldri fant ut hva som var feil, bytta jeg til Tiscali. Det er selvsagt den enkle metoden. Har du prøvd å kontakte Start?

Lenke til kommentar

Hvis du bruker Nero til å brenne med, så er det sikkert fordi du har på: Optimum writespeed Control enabled

Slå av den så får du brent raskere.

Du gjør det på menyen: Recorder --> Choose Recorder

og klikk på options i den boksen som kommer opp

Mvh

Andreas

[ Denne Melding var redigert av: andreash på 2002-11-15 08:56 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...