Januar333 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har også handlet på ebay, har erfart at man må bare ha is i magen kan gå opptil 3-5 uker før du har varen i henda.. Så lenge du har gitt riktig informasjon så trur jeg ikke du trenger å være bekymra. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har også handlet på ebay, har erfart at man må bare ha is i magen kan gå opptil 3-5 uker før du har varen i henda.. Så lenge du har gitt riktig informasjon så trur jeg ikke du trenger å være bekymra. 7336606[/snapback] er forberedt på å vente. Har handlet en del der, så dette er faktisk første gang jeg virkelig er bekymret. Alle andre ganger har det kommet uten problemer, til og med fra mer lugubre selgere enn disse to. uansett; de ligger på GMT -8 timer, så regner ikke med svar før i kveld Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Sist gang jeg handlet tok det 3,5 uke før dem i det hele tatt fikk sent varen via fedex , samt siden du kun har ventet kun 4 dager burdte du ikke være nervøs, dem virker veldig seriøse siden dem til å med har fraktprisene til norge i listen sin. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Sist gang jeg handlet tok det 3,5 uke før dem i det hele tatt fikk sent varen via fedex , samt siden du kun har ventet kun 4 dager burdte du ikke være nervøs, dem virker veldig seriøse siden dem til å med har fraktprisene til norge i listen sin. 7343770[/snapback] update; teksten i avtalen var neste dag etter all informasjon ble sendt. Dette skulle bety torsdag. Nå har selger en IM adresse som han sier man kan nå han på. har prøvd å snakke med han to ganger der, men han bare logger av. For meg er denne orderen ganske grei, fordi paypal har problemet/eventuelt visa. Så lider ikke noe tap, men syns det er meget pussig oppførsel. Uansett fikk han advarsel nå (har oppført meg høfflig hittil) om at dersom noe ikke skjer, så blir det tatt videre. den andre ordren er rotet til og, men der svarer i det minste selger. 25.nov: da har jeg sporingsnummeret på pakken fra Canada. Den er registrert som internasjonal pakkepost og sporingen fungerer fint. 26. nov: da har jeg endelig kommunikasjon med herr USA. Fikk mail nå, etter at jeg startet en dispute hos paypal. Pussig at det skulle kreves det for å få et svar fra han. Endret 26. november 2006 av Christian86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå