gorg Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) har et stort problem og vet ikke hvordan jeg kan fikse det. satt i går kveld og skulle spille cod2 og plutselig ville ikke spille gjøre annet en å ha meg liggende på bakken, noe som var utrolig upraktisk så gikk jeg ut i windows til å så finne ut at noe gjør at det jeg klikker på blir ufrivillig scrollet kontinuerlig, eller zoomet ol. har samme problem idag, igår gikk det å restarte, men idag har jeg prøvd tre ganger og samme problem har vært hele tiden. det er usannsynlig upraktisk. kan ikke bruke opera, så må bruke explorer og kan av en eller annen grunn ikke bruke shift i explorer, så da blir det bare store bokstaver. dessverre. er desperat, utropstegn, dersom noen vet hva det kan være, vær snill og redd meg før jeg tilter på maskinen min, utropstegn. på forhånd takk forresten så er ctrl knappen kontinuerlig nede også.... Endret 22. november 2006 av gorg Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ingen knapper som har satt seg fast osv? Lenke til kommentar
gorg Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 nei, ikke det nei Lenke til kommentar
gorg Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 kan det være ett virus som gjør dette, spørsmålstegn, Lenke til kommentar
gorg Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Nå har jeg scannet 1,1Tb med filer og fant diverse udyr. restartet Og alt fungerer fint, skal se hvor lenge det blir denne gang. Har faktisk hatt samme problem før, men husket ikke hva som fjernet problemet. Det var med samme utstyr, mus og tastatur som jeg har nå. Lenke til kommentar
gorg Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 nei, det gikk to minutt elns, så begynte det igjen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Beklager for å bumpe, men har samme problemet og vil høre akkurat hva trådstarter fant ut. Søkt men ikke funnet NOE, og jeg blir så irritert at jeg knuser vel tastaturet igjen : / Hvilken anti virus fant du viruset med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå