Gå til innhold

Ny windowsmobile telefon eller Nokia E61

kjellml

Anbefalte innlegg

Hei

Er på jakt etter en windowsmobile telefon. Har tittet litt på Imate Jamin og lurte litt på denne. Fant etterhvert ut at den bare har en 200 mhz prosessor. Hvordan er denne mtp video avspilling, xvid feks?

Mine kriterier:

* Stor skjerm: 2,8" og oppover (Et krav)

* Ytelse nok til video, mp3 osv

* Trenger ikke fysisk tastatur

* Gode epost muligheter og gjerne kalender

* Helst ikke over 4500,-

Noen som har erfaringer med slike telefoner og vil anbefale noen?

Endret av kjellml
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prosessoren er helt grei, klarer det meste, har ikke prøvd videoer på Qtek 9100(tilsvarende prosessor), så noen andre for forklare det. Men den er responsiv, og klarer det meste man setter den ut for. Har bestilt P3300, som også har 200MHz prosessor.

HTC P4350 er den nye versjonen av 9100/K-jam. Tynn og prises rundt 4800 når den kommer. Har qwerty-tastatur, samme som TyTn.

HTC P3600 er den nye versjonen av s200/JAMin. Har 400 MHz prosessor. Koster ca 4600.

Lenke til kommentar

Har i dag lagt min elsk på Nokia E61. Noen som har prøvd denne som kan gi meg noen input?

En slik nydelig skjerm skriker jo etter å få avspilt noen videosnutter på bussen, finnes det noen gode programmer til det, og klarer telefonen det?

Endret av kjellml
Lenke til kommentar
Har i dag lagt min elsk på Nokia E61. Noen som har prøvd denne som kan gi meg noen input?

En slik nydelig skjerm skriker jo etter å få avspilt noen videosnutter på bussen, finnes det noen gode programmer til det, og klarer telefonen det?

7347066[/snapback]

Har E61 selv, og har skrevet om den her, her, her og her!

Telefonen har ingen problemer med avspilling av filmer. Ser selv Friends på toget hver dag ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...