IcedInsanity Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Nå er det en gooo stund siden eg pusset tennene...*ÆSJ* sier sikkert noen...joda kanskje det..men det merkelge er at eg har aldri hatt hull...tennene mine er hvite som snøen....Hmmm...men kan det tenkes da at eg får igjen senere når eg blir gammel..at de råtner når eg er 30? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har også helt hvite tenner og aldri hatt hull, og jeg drikker ekstreme mengder med juice og brus, og ikke alltid jeg pusser tennene før jeg legger meg! Det er en morgenting (holder på å øve meg på å pusse tennene mens jeg barberer meg...med høvel). Skjønner ikke hvordan folk greier å få hull. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Nei..men er noen som har sterkere tenner enn andre oxo har eg hørt... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er vel ikke snakk om å greie å få hull.. noen har gode tenner, andre har dårlige tenner... men for meg er tannpuss et must.. dårlig ånde hvor?! ^^ uansett synes jeg det er godt å ha pussa tenna før man legger seg og før man drar på jobb.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Joda...har beg så smått å pusse om morgenen nå...har ik ak verdens beste ånde... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 hehe... det er jo en ting.. ush.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ånden min lukter himmelsk (har jeg blitt fortalt). Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 hehe, du mener at de som du puster på får et lite flashback og glimt av himmelriket før de kommer til seg selv igjen? ^^ Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Faen! Kan være det, ja. Da har jeg misforstått. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg syens det er uhygenisk å ikke pussa tenna. Hva om noen bestemmer seg for å ta en tungekamp inn i kjeften på deg ? Vil du ikke ta helst at motstanderen har pussa tenna ? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg syens det er uhygenisk å ikke pussa tenna. Hva om noen bestemmer seg for å ta en tungekamp inn i kjeften på deg ? Vil du ikke ta helst at motstanderen har pussa tenna ? 7335618[/snapback] Derfor jeg pusser de etter frokost. Er ikke så ofte noen kommer inn gjennom vinduet mitt om natten og vil kline med meg. Lurer på hvorfor egentlig, jeg er jo ekstremt deilig, vinduet er alltid åpent og jeg har brannstige. Kan det være ånden? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 tror det ja... hm.. nei, men neppe.. det er jo neppe noen som vil bryte med noen av dem likevell da... altså de har jo både meg og deg de kan få kjempe med.. såvidt jeg husker så er jeg middel weight champion of the world i tunge bryting... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Derfor jeg pusser de etter frokost. Er ikke så ofte noen kommer inn gjennom vinduet mitt om natten og vil kline med meg. Lurer på hvorfor egentlig, jeg er jo ekstremt deilig, vinduet er alltid åpent og jeg har brannstige. Kan det være ånden? 7335637[/snapback] Ja, det er garantert ånden som får damene til å snu i brannstigen din. De tenker bare "Her lukter det gammal løk blandet med sur cola og en kopp kaffe BÆSJ!!" Men seriøst, hadde jeg hatt dame som ikke pussa tenna. Så hadde ikke hu kommet inn i kjeften min for å si det sånn. "Hey Hey vil du ha litt paprika fra grandiosan jeg spiste klokka 2 i går ?" Puss tenna. Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Får dere ikke sånn ekkelt belegg på tennene da? Jeg er avhengig av å ha glatte tenner, det belegget er bare kvalmt.. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Du pusser ikke tenna, eh? Urgh, da vil jeg aldri snakke med deg med mindre vi er 3-4 meter fra hverandre. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ingen er født med "sterkere" tenner enn andre. Alt handler om det man propper i seg... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ingen er født med "sterkere" tenner enn andre. Alt handler om det man propper i seg... 7338395[/snapback] Det tror jeg ikke en døyt på. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ingen er født med "sterkere" tenner enn andre. Alt handler om det man propper i seg... 7338395[/snapback] Det tror jeg ikke en døyt på. 7339282[/snapback] Nå er ikke jeg tannlege, men det er emaljen som beskytter tennene. Noen har mer/sterkere emalje enn andre, og få derfor færre hull. Selv har jeg sterk emalje med unntak på visdomstennene som visstnok var svakere, og jeg fikk derfor hull der. Å ikke pusse tennene er utenkelig for meg. Det verste jeg vet er å snakke med folk med dårlig ånde. Er forresten ikke noe særlig behagelig å gå rundt med plysj-belegg på tenna... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Pusser du ikke tennene?? seriøst du er ekkel! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Hvis du er så lat så kan jeg anbefale en elektrisk tannbørste. Hvis du bruker den riktig så funker det bedre enn den manuelle metoden. Endret 22. november 2006 av gixer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå