Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ingen tannpuss/Hviiiiite tenner

IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også helt hvite tenner og aldri hatt hull, og jeg drikker ekstreme mengder med juice og brus, og ikke alltid jeg pusser tennene før jeg legger meg! Det er en morgenting (holder på å øve meg på å pusse tennene mens jeg barberer meg...med høvel). Skjønner ikke hvordan folk greier å få hull.

Lenke til kommentar
Jeg syens det er uhygenisk å ikke pussa tenna. Hva om noen bestemmer seg for å ta en tungekamp inn i kjeften på deg ? Vil du ikke ta helst at motstanderen har pussa tenna ?

7335618[/snapback]

Derfor jeg pusser de etter frokost. Er ikke så ofte noen kommer inn gjennom vinduet mitt om natten og vil kline med meg. Lurer på hvorfor egentlig, jeg er jo ekstremt deilig, vinduet er alltid åpent og jeg har brannstige. Kan det være ånden?

Lenke til kommentar
Derfor jeg pusser de etter frokost. Er ikke så ofte noen kommer inn gjennom vinduet mitt om natten og vil kline med meg. Lurer på hvorfor egentlig, jeg er jo ekstremt deilig, vinduet er alltid åpent og jeg har brannstige. Kan det være ånden?

7335637[/snapback]

Ja, det er garantert ånden som får damene til å snu i brannstigen din. De tenker bare "Her lukter det gammal løk blandet med sur cola og en kopp kaffe BÆSJ!!"

Men seriøst, hadde jeg hatt dame som ikke pussa tenna. Så hadde ikke hu kommet inn i kjeften min for å si det sånn.

"Hey Hey :cool: vil du ha litt paprika fra grandiosan jeg spiste klokka 2 i går ?"

Puss tenna.

Lenke til kommentar
Ingen er født med "sterkere" tenner enn andre. Alt handler om det man propper i seg...

7338395[/snapback]

Det tror jeg ikke en døyt på. :)

7339282[/snapback]

Nå er ikke jeg tannlege, men det er emaljen som beskytter tennene. Noen har mer/sterkere emalje enn andre, og få derfor færre hull. Selv har jeg sterk emalje med unntak på visdomstennene som visstnok var svakere, og jeg fikk derfor hull der.

Å ikke pusse tennene er utenkelig for meg. Det verste jeg vet er å snakke med folk med dårlig ånde. Er forresten ikke noe særlig behagelig å gå rundt med plysj-belegg på tenna...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...