LtdEdFred Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg har en Lite-On LTR 40125S. Jeg har lovt en kar i klassen uten internett og brenne Winamp og noe småtteri på en CD til han. Jeg fikk en MMore CD(90min, 800MB) han hadde kjøpt på Smart Club. Da jeg skulle starte å brenne fikk jeg beskjed om at jeg trengte mer plass på CD'en. Med kapasitet på 800MB burde den absololutt være i stand til å få 200MB på seg. Setter jeg den i brenneren og åpner "Min Datamaskin" står det "Ledig Plass 87.5MB". Er CD'ene korrupte? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 jeg måtte patche firmwaren på brenneren for at jeg skulle få brendt de cd'ene....tror det gjelder for de fleste Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Setter jeg den i brenneren og åpner "Min Datamaskin" står det "Ledig Plass 87.5MB".Er CD'ene korrupte? Det er vel vanlig, at slike cd'er blir registrert som rundt 80MB. Her er en guide til hvordan du skal brenne slike cd'er. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Nei. CD'ene er ikke noe galt med. Det er vanlig at de viser feil størrelse når de ikke er på standardstørrelsene 650 eller 700MB. Det du må gjøre for å kunne brenne på de er å stille inn brenneprogrammet ditt for "overburn" og så må de velge Disc-At-Once før du skal brenne. Da får du som regel en advarsel om at det ikke er nok plass på cd'en, men du skal bare fortsette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå