hans A Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er snart 2 uker siden jeg har fått spam-mail nå. Er det bare jeg som opplever dett eller er det over hele linjen? Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Etter at Tele2 (min ISP) har inført det nye spam filteret så virker det nesten som at jeg får mere spam nå enn før?? Mulig dette bare er i "overgangsfasen" og at det endrer seg om folk er flinke nok til å melde spam inn. Link til tele2`s spam "howto": http://www.tele2.no/privat/kundeservice/?p...0virusproblemer Lenke til kommentar
shabador Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Får fremdeles rundt 50 spam mails hver bidige dag. Takk gud for at gmail plukker det opp og sender det direkte til spamfolderen slik at jeg slipper å laste ned møkket med Thunderbird. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har aldri hatt problemer med spam jeg.. litt spam må man regne med, men aldri i store mengder.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Synes spammen har tatt helt av i det siste jeg... Dvs, de siste ukene har ikke vært de aller verste, men har aldri opplevd verre enn de siste ca 2 månedene. PS: Nå snakker jeg spam som ankommer server - ikke hvilken mengde som kommer gjennom filteret, selv om det virker som filtrene også har større problemer nå. Alle har vel fått disse med stort bilde med vanlig tekst og hvit bakgrunn, og under er det et titals linjer med totalt random tekst. Endret 23. november 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå