EmmJay Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Nok en gang går turen til Normandie og andre verdenskrig. Nytt og spennende eller surt, gammelt oppgulp? Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) 6/10 ja... Men skjønner at det kan bli litt mye når det er det 3. spillet. Selv har jeg bare spilt bittelitt CoD2 og en del CoD3. (: Forresten, hvordan fikk du til dette? og etter en kjapp telefon til kundestøtte Endret 22. november 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Call of duty 3 er bare konge da Sitter selv og spiller det på gode gamle xbox (ikke 360) Og syns spillet fungerer bra Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg begynner å bli dritt lei av alle WW2 spillene, er bare det samme om og om igjen, spill som er basert på moderne krigføring er mye bedre. Gleder meg til Armed Assault! Lenke til kommentar
experten Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Kommer det til PC? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Nei. Omtrent som forventet det her. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg synes at det kunne ha fått en 7/10. Men jeg har ikke spilt CoD 2. Og det blir kanskje litt for mye av det samme. Blir nesten mer som en map-pack eller en expansion. Ikke noe mye nytt. Men det var kult at du sloss sammen med flere soldater, jeg får ikke helt WW2 følelsen av å gå rundt og bekjempe hundrevis av fiender alene. For første gang føler jeg at et spill mangler vold, blod og gørr (ja jeg vet det høres sykt ut). Når jeg spiller et WW2 spill så vil jeg få den samme følelsen som jeg fikk da jeg så "Saving Private Ryan", og da vil jeg se armer og bein som flyr av når folk blir truffet av granater, jeg vil se åpne mager og blod som spruter. Krig er jævlig, og det synes jeg også at det bør være i et ww2 spill, men en 18 årsgrense ville nok solgt færre spill en 16. Muligens. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Enig med deg angående volden. War is hell. Spillutviklerne bør hente mer inspirasjon fra Saving Privat Ryan og Band of Brothers når det gjelder hvor brutalt og gory krig er. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Enig med deg angående volden. War is hell. Spillutviklerne bør hente mer inspirasjon fra Saving Privat Ryan og Band of Brothers når det gjelder hvor brutalt og gory krig er. 7335356[/snapback] Enig der. Begynner å bli litt lei av fise patroner og nesten evig me liv og skudd osv... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Fin omtale. Da jeg fremdeles venter på 360`en min har jeg ikke fått testet det ennå. For min del er det stemingen og grafikken som pirrer ved slike spill. At det er lineæert og likt de foregående tar jeg for gitt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg liker WWII, så nå skulle jeg hatt 360 men ja... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Fin omtale. Da jeg fremdeles venter på 360`en min har jeg ikke fått testet det ennå. For min del er det stemingen og grafikken som pirrer ved slike spill. At det er lineæert og likt de foregående tar jeg for gitt. 7335719[/snapback] Lurer på om det er lakt til ganske bra motion blur på xbox... For syns det er vanskelig å få ett ganske bra skarpt bilde Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Eit FPS som ikkje kjem til PC? Lenke til kommentar
espinos Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 WTF!? call of duty er jo et pc spill! kommer det ikke til pc!?:o Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Da har jeg runna COD3 på min nye Xbox360! Brukte vel noen timer hver kveld i en liten uke. Det mest imponerende i starten var grafikken, fantastisk bra. Spillemessig var det et bra spill, men en kan fort bli litt lei etter hvert da det blir en smule ensformig å hele tiden plaffe løs på løpende fiender i bunkere, hus og landskap. Merker at jeg har gått lei av slike spill nå. Dessuten syns jeg spillet begrenser handlingsfriheten for mye, det er liksom bare en veg du kan gå hele tiden, du kan ikke utforske områdene rundt. Spillet var bra, masse action og krutt! Gir det en terningkast 5. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Å herrigud, tenkte jeg første gangen jeg hørte de skulle lage Call of Duty 3. Etter CoD1 og 2 så tenkte jeg meg at det var det samme opplegget, D-dagen til noe annet. JEG er LEI AV D_DAGEN. D-dag ditt og D-dag datt. Russerne var de VIRKELIGE HELTENE. Uten dem måtte nok amerikanere kjempet mot 3 millioner tyskere med passe god økonomi med heftige tankser, friske og raske. Og tar jeg ikke helt feil er et udynamisk spill med ingen fri vilje der bottene reagerer på sekundet (husker på CoD2 at jeg ikke kunne ha hodet over f.eks en mur i 1 nanosekund uten å bli truffet) blir det mest realistiske skytespillet med mest følelse, mens OFP ligger langt bak. Jeg begynner å bli dritt lei av alle WW2 spillene, er bare det samme om og om igjen, spill som er basert på moderne krigføring er mye bedre. Gleder meg til Armed Assault! 7334992[/snapback] . Det samme sier jeg. Men jeg synes WW2 er spennende med den ekte følelsen, f.eks med realisme på sitt høyeste, store områder og høre kullene flerre rundt meg . Tenk deg ossen Lib mod blir til AA eller OFP2. WoW, verdens mest realistisk, dynamiske, frivilje spekkede spill blir gratis . Spill CoD3 dere, men jeg vil heller ha OFP2 LibMod enn alle andre WW2 spill laget til nå. Min mening, . (DØ CoD3) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Fint å se at disse spillene begynner å få litt "dårlige" karakterer nå. CoD3 er nok ikke et dårlig spill, men så har det INGEN TING nytt materiale. De kunne like så godt kommet med en expansion til 2'ern i stedet for å kreve fullpris for det vi har sett gang på gang tidligere. EDIT: Dessuten er CoD-spillene ikk engang halvparten så kort som det de burde være. Det finnes heller ingen gjenspillbarhet. Hadde det egentlig kostet dem så forferdelig mye om de hadde valgt å putte inn en og annen alternativ rute her og der? Endret 22. november 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Litt lei av WW2 serien nå, hadde vi bare fått servert det fra et annet perspektiv enn samme gamle allierte men det er jo ingen som tør å vise den tyske siden av historien. Fint egentlig at WW2 sjangeren er på vei nedover nå, for jeg savner et ordentlig FPS spill hvor jeg kjemper mot mennesker i nåtid som i SOF. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Konsoller overtar fps spel. *snufs* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg