EssspeN Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Denne her har jeg vel ventet på i nesten 1 år faktisk. Kun 15 igjen på lager, løp & kjøp (har ikke testet den enda, men håper jeg får den i morgen) Produktet har 6 inputter, hvorav 1 er dedikert til 360. M.a.o., med denne kan du koble PS2, XBOX360, WII, PS3 og XBOX samtidig, alle med komponent kabel!! Altså, Best mulig bilde og HD for de konsoller som støtter dette! Støtter også KOMPoSITT (ræva), 4 digital lyd og s-vhs . Har også integrert nettverkshub med 4 inn og 1 ut. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314105&view=links De fleste av oss har bare 1 stk komponent INN på tv.. Hvis noen her allerede har fått denne, share impressions please. Features Proprietary Xbox 360™ connection carries all console video and audio through one simple lead 4 HDTV ready Component Video inputs, 5 Composite Video and Stereo Audio inputs, 4 Built in 5 port 10/100 Ethernet Lan Hub provides reliable connection to PC, Xbox Live® and Customizable Backlit LCD Display allows user to name individual Inputs for simple navigation Remote control included for effortless switching between AV Equipment Component and Composite cables included Endret 22. november 2006 av EssspeN Lenke til kommentar
dr münster Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har ikke peiling, så jeg spør: Gjør denne samme nytten? Bortsett fra at den bare lar deg koble til tre enheter? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har ikke peiling, så jeg spør: Gjør denne samme nytten? Bortsett fra at den bare lar deg koble til tre enheter? 7334882[/snapback] I teorien ja. Men håper denne er bedre enn den på bildet ditt. Jeg har selv den på bildet ditt, faktisk 2 stk. Men nå får jeg også lyd + 5 HD inn, istedenfor 3 HD inn uten optisk lyd. Lenke til kommentar
dr münster Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ok, den støtter ikke optisk lyd nei, da går jeg heller for din løsning Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) edit: var vel allerede svart på. Endret 22. november 2006 av arnizzz Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Jøss. Bestilte den litt over 09:00 i dag tidlig, så ble den sendt 09:40 .. Virker som Komplett har skjerpa seg.. Jeg har kuttet de ut et par år nå pga lang levering men dette er jo lovende. Skal komme med tilbake med en kort review om den var noe bra. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Kanskje jeg kjøper denne sammen med ny TV i vinter. Lenke til kommentar
Teldar Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 oj oj - denne så spennende ut! Funker den bra eller? Kan en koble digitaldekoder inn i denne også? Hva med HDMI? Lenke til kommentar
freke Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ok, den støtter ikke optisk lyd nei, da går jeg heller for din løsning 7334897[/snapback] Men optisk for lyd går jo uansett direkte inn i reciever, og ikke innom noen boks. Lenke til kommentar
Teldar Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Noen som har fått testa denne eller? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Da var de tomme på komplett. Har lagt ut en mini review på komplett. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Nice for de som ikke har denne muligheten allerede på sin surround forsterker/reciever. Men ser jo den har litt annet snack også som f.eks 5 port 10/100 Ethernet Lan Hub . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå