Gå til innhold

Hva synes dere om designet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg også kan få pirke litt på teksten så bør det være "finne informasjon om prosjektet".

Ellers, designet... Tja.. Det virker ikke spesiellt dynamisk. Hvis innholdet i den blå midtrammen blir større enn rammen, hva skjer da?

Evt. hvis du vil ha flere menyvalg..

Men ellers så var det litt morsomt. Men jeg er mer fan av enkle funksjonelle design.

EDIT: Også er det vel ikke mellomrom i "hjemmesidelayout"? Og "HTML-koding" bør vel ha bindestrek? Og "layout" er ikke et egennavn?

-C-

Endret av ChristianW
Lenke til kommentar
Hvis jeg også kan få pirke litt på teksten så bør det være "finne informasjon om prosjektet".

Ellers, designet... Tja.. Det virker ikke spesiellt dynamisk. Hvis innholdet i den blå midtrammen blir større enn rammen, hva skjer da?

Evt. hvis du vil ha flere menyvalg..

Men ellers så var det litt morsomt. Men jeg er mer fan av enkle funksjonelle design.

EDIT: Også er det vel ikke mellomrom i "hjemmesidelayout"? Og "HTML-koding" bør vel ha bindestrek? Og "layout" er ikke et egennavn?

-C-

7335257[/snapback]

Jeg er selv med på dette prosjektet, grammatikken har overhodet ingenting å si. Siden dette ikke er et norsk prosjekt og har overhodet ingenting med faget norsk å gjøre. Innholdet i den blåe rammen skal ikke bli mere enn det er plass til. Vi skal bare vise dette eksemplet på framføringen, selve oppgaven vil bli levert i en egen rapport på over 20 sider.

Lenke til kommentar

Syntes det ble litt mye "teknologi" inni dette designet her.

Og hva om som tidligere nevnt, menyteksten blir større. Mer tekst der, kanskje et problem da?

Jeg er også en fan av mer funksjonelle design, men liker også litt "stash" på siden.

Synes du skal jobbe litt mer med dette designet. Kan godt være "år 2000" men ikke så mye.

Lenke til kommentar

Ser du går ikt på olav duun er det noe i forhold til elevbedriften eller er det noe Eskil tvinger dere til? jeg og en i klassen lagde hjemmeside i fjor, vi fikk 0 cred for den!.. brukte mange timer hjemme på å få den ferdig.. det var på slutten av skoleåret og skulle kunne hjelpe til på avsluttende karakter.. men vi fikk aldri noe tilbakemelding på siden... så irriterende arg...

Lenke til kommentar
Ser du går ikt på olav duun er det noe i forhold til elevbedriften eller er det noe Eskil tvinger dere til? jeg og en i klassen lagde hjemmeside i fjor, vi fikk 0 cred for den!.. brukte mange timer hjemme på å få den ferdig.. det var på slutten av skoleåret og skulle kunne hjelpe til på avsluttende karakter.. men vi fikk aldri noe tilbakemelding på siden... så irriterende arg...

7335500[/snapback]

Vi har et prosjekt om hjemmesider, så driver å forsker med forskjellige html editorer osv :p Er det den der nilsogco siden du snakker om eller?

Endret av JokuM
Lenke til kommentar

nei, nilsogco siden var ikke så mye arbeid... der brukte vi jo bare photoshop.. 0 webskillz what so ever.. var en annen side på slutten av året vi dreiv med... Jeg har forresten haugevis med svar til oppgaver om dere er interesert... ikke at dere får dem.. men visst dere spør så kan jeg sikkert hjelpe dere på vei..

* Har de vist fram nilsogco siden?

den skal vel være nede nå? webhotellet har gått ut på dato..

www.Colormatch.dk se der for å finne farger som passer ilag... kan være til mye hjelp.. Eskil er veldig nøye på akkurat det der med farger...

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Dette her var så langt fra pent som man kommer, mener jeg. Stygge effekter ødelegger siden, og den ser rett og slett butt ugly ut! Eneste grunnen til at jeg ville presentert denne siden, måtte ha vært for å vise hvor dårlige og lite estetiske hjemmesider kan lages. Designet ga meg frysninger, men ikke av den gode sorten, og det bør helst ikke skje..

Jeg sier som sparks: Begynn på nytt.

Lenke til kommentar

Se her ja, enda en siden inspirert av litt ny-moderne-tech-look. Lurer på om det er en ny trend :hmm:

Uansett. Gradienten som ligger i bakgrunnen funker veldig bra, fin overgang der. At alle elementene har en slags 3d-feel er veldig kult. Rødfargen går fint med det grå/sorte. Hvilken font har du på HTML? Den var stilig. Typografien var fin, liker hvordan overskriftene sentreres, ikke ofte det funker, men her gjør det det.

Menyen var særs god, fin form, og lett å se at akkurat det er menyen. Alt i alt en veldig godt gjennomført 'techy'-side, syns jeg. Gleder meg til å se den ferdig kodet.

Om jeg skal plukke på noe, så måtte det ha blitt logoen, den kommer litt for mye bak 'gitteret' av scanlines, du burde legge den oppå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...