icx Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Var på Maiden Konserten i Valhall i går. Konserten i seg selv var dritbra, men etterpå, når jeg skulle kjøpe T-sjorte kom problemene. Hadde tenkt å kjøpe Benjamin Breeg tour shirten, men den fantes ikke medium. De eneste som fantes i medium var den med et blått Eddiehode og den med vikingene. Så måtte jeg ta den med vikingene da, som også kostet 50kr extra. Men hva merker jeg når jeg kommer hjem..? JO! Den var faen meg Large!! Er så jævli irr nå, har så sykt lyst til a slå ut tenna på retarden som sto og solgte, levere tenna hans til tannfeen og kjøpe en ny! Har brukt til sammen 1600+ på den konserten nå, men den lille tingen ødela alt. Er skikkelig emo i dag på grunn av det! Trenger bare litt support fra andre musikkelskere nå... Endret 22. november 2006 av icx Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er bare en ting å gjøre; drikk deg feit. Er man XL har man også mye mer å velge i når det kommer til bandskjorter, det markedet der er ikke tilpasset slanke streitinger. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hadde tenkt å kjøpe Benjamin Breeg tour shirten, men den fantes ikke medium. De eneste som fantes i medium var den med et blått Eddiehode og den med vikingene. Jeg skulle kjpe trøye i medium. da hadde de benjamin breeg og den med alle stedene det var tur. Lenke til kommentar
icx Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Hadde tenkt å kjøpe Benjamin Breeg tour shirten, men den fantes ikke medium. De eneste som fantes i medium var den med et blått Eddiehode og den med vikingene. Jeg skulle kjpe trøye i medium. da hadde de benjamin breeg og den med alle stedene det var tur. 7334889[/snapback] Den var utsolgt i medium når jeg skulle kjøpe.. måtte kjøpe etter konserten for jeg sto helt foran. Er så jævli teit at de setter sånne fuckings tards i kassa! Klarer ikke se forskjell på L og M engang. Siden den jeg fikk var en av de jeg hadde minst lyst på, men måtte ta den siden den var "medium" så er det jævla surt. Hadde jeg visst at jeg fikk large kunne jeg likgodt kjøpt en Benjamin Breeg. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Benjamin Breeg t-sjorten i ettertid? Mulig at den er hos BodyMap, men har ikke fått skjekket. Må ha den! Er veldig viktig for meg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Trenger bare litt support fra andre musikkelskere nå... 7334698[/snapback] Bwahahaha. Du ble eid. Gosj, care.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Kjøpte skjerf jeg. Null størrelsesproblemer. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvorfor ikke bare kjøpe T-Sjorte før konserten... eller hvis dere hadde stått i kø i mange mange timer for å komme på første rekke forklarer jo det en del... Selv kjøpte jeg den med vikingene på i M Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Large og XL er til fordi det passer på alle. Ingen er for store for dem, nesten. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Kjøpte Benjamin Breeg tskjorte og den med det skjelettet og eddie i bakgrunn. Saft pris for de tskjortene da. 300,- skjorta er blodig overpris. Og 800,- for en hettegenser? Hva faen var det for noe? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 800 for en hettegenser? Haha, da kan Maiden se langt etter pengene mine. Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 800 for en hettegenser? Haha, da kan Maiden se langt etter pengene mine. 7338657[/snapback] tror ikke Maiden trenger pengene dine Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Nei, ergo burde de faktisk ikke kjøre blodpris på merch når de har så jævla med penger som de allerede har..... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det var vel dyrere der på samme måte som all drikke og snacks er dyrere på f.eks kino. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Men 800,- for en jævla hettegenser er for mye uansett. Men at de trenger penger for å finansiere en fet worldtour er greit nok, men det er overprisning. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Maiden-skjorter til 150,- stk. Ikkje dei same som på konserten riktignok. Lenke til kommentar
Brilla Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Sånn er det nesten uannsett hvor du går, men prisene på maiden var vel kanskje litt i drøyeste laget. Maiden vet jo godt hva de er verdt og de vet at de selger godt nesten uannsett pris. Og hvis du er sur over en liten størrelse så burde du jammen meg ta deg kaldt vann over hodet og se på det med godt humør. Da har du litt å vokse i hvertfall:P Kjøpte Viking Maiden t-skjorta i large jeg og er kjempe fornøyd med den, selv om den er litt stor, men da har jeg i hvertfall litt å vokse i:P Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Kjøpe en fake T-shorte utafor Vallhall jeg for 100 kroner. Den var laget av burton riktignok. Pleier det ikke å være froot of the loom eller hva det heter? Endret 22. november 2006 av -Lasse Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Kjøpte Benjamin Breeg tskjorte og den med det skjelettet og eddie i bakgrunn. Saft pris for de tskjortene da. 300,- skjorta er blodig overpris. Og 800,- for en hettegenser? Hva faen var det for noe? 7338561[/snapback] Dyrt ja. Men 800,- er ikke mer enn de fleste merkegensere koster egentlig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Sant det, du betalar for at det står Iron Maiden på den, på same måte som du betalar for at det står Volcom på ein gensar. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Sant, men det er fortsatt balle dyrt. Og det kunne uansett ikke falt meg inn å kjøpe en genser pga merket. Utseende okey, ikke merket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå