Kal-El Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har en ekstern HDD som er koblet til en bærbar PC. Jeg skulle sette i strømledningen til HDD men satt ved en feil strømledningen til den bærbare PC`n i istedenfor noe som gjorde at HDD tydligvis kortslutta. Satt derretter HDD i dockinsgstasjonen sin som er i min stasjonære HP PC. Da kortslutta PC`n også.... Hva er det som har ryki på PC`n min etter denne manøveren? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Strømforsyningen(e) sannsynligvis. Lenke til kommentar
Kal-El Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Så resten av komponentene vil sansynligvis ha klart seg? Den slukket tvert når jeg satt inn den eksterne harddisken, det var ikke noe smell og luktet ikke brent eller noe slikt. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det vil du nok ikke vite med 100% sikkerhet før du har feilsøkt. Det gjør du ved å kryssbytte (teste med andre enheter) komponenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå