AMD xp Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Hei Har satt opp en pc for en kamerat med: Amd xp 2000+ (testet og er OK) MSI kt3 ultra 2 Hk 512 ddr ram Radeon 9700 skjermkort + dilldall Problemet er at når man slår på pc'n så slår den seg selv av etter etpar sekunder. Har prøvd å starte pc'n "manuelt" ved å kortslutte de to power switch pinnene på Hk, men problemet er fortsatt der. Alt starter i startup, men slår seg av igjen. Noen som har opplevd det samme og/eller vet hva som kan være galt? Mvh John [ Denne Melding var redigert av: amd xp på 2002-11-14 22:06 ] Lenke til kommentar
manpower Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Kan det være at du har kjøpt msi hk ganske sikker på det. jeg kjenner en som kjøpte seg msi hk og koolance han strevde lenge med å få den til å virke. han brukte vel en 4-5 timer på det. Jeg er ganske sikker på ar du kjenner han PS samer og msi hk passer ikke kjøp heller asus Arctic cat er BEST Lenke til kommentar
www.tracid.tk Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Reset biosen... Jeg har alderlig likt MSI... men liker best ASUS og ABIT;) Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Hvilken CPU kjøler er det som står på? har du sett om viften går rundt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå