Gå til innhold

Halo 3 screenshots - ikke utelukkende imponerende?

Knutsi

Anbefalte innlegg

Dagbladet - Halo 3 screenshots

Er det meg, eller er ikke multiplayerskjermbildene spesielt imponerende? Det minner stygt om først og andre del i serien. Kanskje jeg er blitt kresen etter en helg med Gears of War! :dontgetit:

Det er mulig man ikke skal legge for mye i det dog. Et flaggskip som dette bør vell ha de besete hender jobbende på seg fra Bungis side.

Ser frem til demoen uansett :!:

Just my 0.10 €.

Endret av Knutsi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første er det bare fem bilder fra flerspillerdelen der. For det andre, med Halo 3 sin flerspillerdel så satser man på spillbarhet og god flyt fremfor å tilfredsstille grafikkhorene. Halo har dessuten sin stil, og en helt annen motor som er langt mindre avansert enn Unreal Engine 3 (som Gears of War bruker), man kan ikke forvente at alle spill skal se ut som GoW fra nå.

Lenke til kommentar
Halo har dessuten sin stil, og en helt annen motor som er langt mindre avansert enn Unreal Engine 3

Halo har sin egens til, uten tvil. Jeg digger halo, og det er uten tvil det spillet jeg gleder meg mest til i 2007, men jeg synest de burde forandre pittelitt på den visuelle stilen. Om man samenligner halo 1 med de halo 3 bildene som er kommet ut så ser man fort likhetstrekk. Men så har jo bungie sagt at disse bildene er fra en halo 3 build som ikke er ferdig grafikkmessig.

Edit. Man skal se at halo er halo, men litt forandring hadde kanskje ikke skadet..

Endret av citric
Lenke til kommentar

på halo 3 siden til xbox360.ign.com finner dere high res sc.shots. btw. jeg syns sålangt det ser ut som en lettere oppdatert halo 2 i hd, men de har sagt at de skal bruke bedre textures senere, dette er "work in progress". uansett, om det skulle ende opp med slik grafikk hadde det ikke hatt mye å si i min bok om det blir et bra spill :) . men sånn som det er nå har jo faktisk GeOW dobbelt så bra grafikk da :p .

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
A lot is still missing in this build. Weather- and water effects are missing, and most of our HDR isn't in there yet. We're still at alpha stage, but when everything is in place, Halo 3 will be the best X360 has to offer.

We definitely have another strategy than Epic Games when it comes to graphics. We'll never engulf our game environments in lots of details like that. GoW looks absolutely fantastic, but we want to avoid compromising Halo's unique visual style. That's why we're making a clean, sharp game as opposed to one with insane amount of details --Brian Jarrard

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Dagbladet - Halo 3 screenshots

Er det meg, eller er ikke multiplayerskjermbildene spesielt imponerende?  Det minner stygt om først og andre del i serien.  Kanskje jeg er blitt kresen etter en helg med Gears of War! :dontgetit:

Det er mulig man ikke skal legge for mye i det dog.  Et flaggskip som dette bør vell ha de besete hender jobbende på seg fra Bungis side.

Ser frem til demoen uansett  :!:

Just my 0.10 €.

7334526[/snapback]

Du stjeler ordene mine :) Jeg er helt enig med deg. Det første jeg tenkte når jeg så de bildene, var:"Ser ut som 2'ern jo!"

Men men. Spillet er jo ikke på langt nær ferdig enda :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
multiplayer delen er bare en en finslipt versjon av det dere så på 2rn...singleplayern skal visst bli bygd helt opp ijenn grafikkmessig..:)

7335328[/snapback]

Hør hør! :yes:

(post nr. 3333 :mrgreen:)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Fra preview hos 1up:

Visually, the demo is everything that it should be, considering the quality seen in the announcement teaser from E3 2006. While the game is technically in pre-Alpha with presumably a year left in development, the single-player footage looks incredible, so much so that it might make some people say "Gears of Huh?"

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3155363

Tror ikke vi har noe særlig å frykte... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...