Brakara Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Epic skal patche det, noe som er gratis uansett. Ekstra content er ikke det. Hva ville vel noen sagt om en utvikler kom og sa "Betal meg for å fikse feilene i spillet du kjøpte av oss". Det blir sikkert mye i form av balansering av våpen, kanskje noen ekstra baner (Som man sikkert må betale litt for?), og kanskje til og med noen nye spill moduser? 7337485[/snapback] Både CliffyB og Mark Rein har indikert at det vil komme ekstra content som vil være gratis (dvs. ikke patcher). Så det er nok mange som kommer til å bli skuffet om vi må betale for det... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Naaais, kan du gi link? Har brukt mesteparten av tida på studering og spilling i det siste til å fått det med meg. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Har dessverre ingen linker, da det er basert på intervjuer jeg har hørt på podcasts o.l. (f.eks. 1up show). De har også snakket nedlatende om diverse microtransactions fra andre selskaper. Kanskje litt selektiv hukommelse fra min side, men jeg er ganske sikker på dette altså. Ser forøvrig at pris ikke er nevnt på annonseringen på GoW-forumet, så hvem vet hva som kommer til å skje? http://gearsforums.epicgames.com/showthread.php?t=556341 Edit: poenget mitt er uansett at jeg (og mange andre) kommer til å bli overrasket og skuffet om vi må betale for å få noen nye kart, flere opsjoner i MP, o.l. Endret 22. november 2006 av Brakara Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå