AfterGlow Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 På grunn av problemer med produksjonsselskapet, ser det nå ut til at Peter Jackson og hans team ikke skal lage "Hobbiten" likevel. Les mer Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Som sagt før: Dette er trist. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Dette er meget trist. Peter Jackson gjorde en veldig god jobb med Ringenes Herre, og det er tragisk at New Line Cinema opptrer på dette viset. Ingen kan lage "Hobbiten" som Peter Jackson kunne gjort, og jeg tror det er meget negativt. Jeg lurer forresten på hvilket parti skuespillere som spilte i de orginale Ringenes Herre -filmene, som helst bør være med i "Hobbiten" (som f.eks han som spiller Elrond), er på. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ian McKellen har jo selv blitt sur på NewLine, men han hadde ønsket å spille. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Så Ian Mckellen skal uantsett spille? Fikk ikke helt tak i hva du mente der. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ingen kan lage "Hobbiten" som Peter Jackson kunne gjort, og jeg tror det er meget negativt. Derfor syns eg det er litt fint at det blir nokon andre som lagar denne filmen. Vi har sett korleis Jackson tolker Tolkien sitt univers, så no er det kanskje på tide og sjå korleis nokon andre vil gjere det. Eg fryktar at filmen ville bli for lik LOTR filmane om det er dei same folka som laga den. Forandring fryder. Det er mange dyktige folk som sikkert kan gjere Hobbiten til ein god film. Så lenge dei får tid på seg, og ikkje må skynde seg for å tene mest mogleg pengar. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Å lage en fim som hobbiten og få den til å virke troverdig for publikum krever en noe annet en en ordinær blockbuster regisør. Det har tidligere vært laget mange filmer i eventyr kategorien og de aller fleste har floppet eller endt opp som "vomfyll" på kabeltvkanalene, tror ikke personen på kameraet på det han lager så kan en heller ikke forvente at publikum vil gjøre det. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det er jo teit å ha alle LOTR filmene slik, også blir hobbiten helt forskjellig. Orkene ser mye mer annenledes ut, gollum har nytt fjes, og ikke minst alt blir annenledes. Jeg syntes at Jackson burde laget denne også, for hans tolkning er veldig bra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 En tragedie rett og slett. Det er en skam at han ikke får fullføre verket sitt, for det ER et mesterverk han har gjort med LOTR. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 No er tross alt Ringdrotten og Hobbiten forskjellege bøker. Så eg vil heller ha Hobbiten (1) framfor Ringdrotten 4. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 http://www.dagbladet.no/kultur/2006/11/28/484380.html Jeg øyner et lite håp Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Oi, det ville i så fall være gode nyheter om det stemmer og Peter Jackson fortsatt vil og kan. Men det er jo ingenting som bekrefter det enda, så vi får vel vente på noe mer offisiellt. Vi får forøvrig håpe at alle ber til Gandalv om at PJ skal regissere @ttt: Det kunne sikkert vært vel så interessant om en annen regissør skulle regissert filmen, men dette er en såpass stor greie og om den først flopper, da har man flere hundretusen fans på nakken. Jeg sier ikke at Peter Jackson er den eneste som kan gjøre underverker med filmen, og at hans filmatisering av Hobitten ikke kan floppe. MEN vi vet han har klart det før, og hvis ikke klarer det tror jeg ikke vi ville være sinte, lei oss og irritert om filmatiseringen til en annen regissør flopper. Jeg tror det er til det beste for alle at PJ filmatiserer Hobitten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kan hende det er et lite mediastunt fra PJ sin side om at han ikke får det som han vil og dermed går til Theonering.net blant annet og leter etter støtte fra tilhengere, dog ren å skjære spekulasjoner fra min side. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Det hadde vert så gøy om New Line Cinema lager filmen uten innblanding fra Peter Jackson, og den blir en fulstendig flopp. Så lager PJ & co filmen noen år senere og den blir en kjempesuksess! EDIT: Hva er siste nytt nå? Skal PJ regissere? Skal den lages i 3D? Når skal den lages? Endret 19. desember 2007 av Ashol Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 EDIT: Hva er siste nytt nå? Skal PJ regissere? Skal den lages i 3D? Når skal den lages?Hvis du ikke har fått det med deg: http://www.kulturo.no/nyheter/film/hobbiten_kommer/46694 Lenke til kommentar
ERdetvirkeliglive Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Dette er bare trist. Noen som er med å lage en demonstrasjon i oslo eller noe? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Gratulere med bumping av 2 år gammel tråd paperC. Nyheter: Guillermo del Toro står for regi av filmen mens blant annet Peter Jackons og Fran Walsh står for scriptet. Peter Jackson er og producer for filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg