Eulogy Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Sikkert dumt spørsmål, men topic sier det hele. Vurderer å sette sammen en pc og vil gjerne om jeg får med alt det nødvendige som kabel til harddisk osv, ved kjøp av hovedkort. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det følger vanligvis med SATAkabler, diskettstasjonskabel og IDEkabler. Strømkabler følger vanligvis ikke med.. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 jup ide,flopy og et par sata kabeler følger med samt dekselet bak over kontaktene. Det som ikke følger med er skruer for å feste kortet, det følger med kassa. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Om man går til produsentens hjemmeside av det kortet man har lyst på så pleier det å stå hva som følger med der. Evt på nettbutikkens side. Men som nevnt, SATA, IDE, Floppy kabler, IO panel, brukerveiledning, CD med drivere og utilities følger som regel med. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Husk at noen hovedkort er utstyrt med skjermkort, lydkort osv. - mens andre er uten. Skal du kjøpe ny maskin som du skal spille på bør du velge et dedikert skjermkort (ikke innebygget). Det samme gjelder lydkort. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Takk folkens. Så hvis jeg kjøper et hovedkort pluss dvd-brenner og harddisk. Hva annet må jeg kjøpe av kabler da? Lenke til kommentar
c-c-cloud Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Du trenger ikke kjøpe noe mer av kabler enn de du får med hovedkortet og de som sitter i PSU'en. Jeg kjøpte allikevel runde IDE-kabler pga. plass, kjøling og utseende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå