egd1 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tok ut et annet X-Fi-kort og på det var det 4 poler på strømkontakten. På den nye er det 5. Så man kan sette pluggen til venstre eller høyre, men det står ikke noe om det i manualen... Hvordan skal den stå...? Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tok ut et annet X-Fi-kort og på det var det 4 poler på strømkontakten. På den nye er det 5. Så man kan sette pluggen til venstre eller høyre, men det står ikke noe om det i manualen... Hvordan skal den stå...? 7334430[/snapback] Skulle gjerne svart deg, for jeg har et slikt lydkort, men jeg skjønner ikke bæret av hva du spør om. Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) **************dobbelpost* Endret 22. november 2006 av Karamell Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Tok ut et annet X-Fi-kort og på det var det 4 poler på strømkontakten. På den nye er det 5. Så man kan sette pluggen til venstre eller høyre, men det står ikke noe om det i manualen... Hvordan skal den stå...? 7334430[/snapback] Skulle gjerne svart deg, for jeg har et slikt lydkort, men jeg skjønner ikke bæret av hva du spør om. 7334478[/snapback] Og da er det vel fegentlig like greit å la være å svare vel...? Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har også vanskelig for å skjønne problemet her... har et X-Fi selv... men ingen strømkontakt tilkoblet... Får strøm fra pci-sporet Lenke til kommentar
Mit Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Har også X-FI-kort, jeg har testa med og uten strømkabel; ingen forskjell her, la ikke merke til at noe kunne kobles til der før noen mnd. etter jeg kjøpte det Virker ikke som den er nødvendig, men har den i nå bare sånn for og ha den der. Har 4-pin på kortet mitt, hvorfor det er 5 på ditt skjønner jeg ikke, kan du ta et bilde og poste her? Endret 26. november 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 jeg har også dette lydkortet, og ingen strømkontakter tilkoblet. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er det nå man skal si: "Les manualen!" ? Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Er det nå man skal si: "Les manualen!" ? 7360975[/snapback] Eller hva om du leste spørsmålet...? Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har også et x-fi kort, og jeg har heller ikke koblet til noe ekstra strøm på det..... De 4 pinnene på kortet mente jeg var for å koble til mikrofon og headphones i front. Mulig jeg er på villspor her, men jeg mener å ha lest det en eller annen plass i manualen. Correct me if I'm wrong! R Lenke til kommentar
Mit Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Tetanus: Det er en liten 4-pins mini-molex-kontakt på kortet, det er sikkert en annen 4-pins greie der også et sted til noe annet men den ene er nok til strøm, virker ikke som den er nødvendig for at kortet skal fungere uansett så jeg har ingen anelse om hvorfor den er der Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Tetanus:Det er en liten 4-pins mini-molex-kontakt på kortet, det er sikkert en annen 4-pins greie der også et sted til noe annet men den ene er nok til strøm, virker ikke som den er nødvendig for at kortet skal fungere uansett så jeg har ingen anelse om hvorfor den er der 7365965[/snapback] "Ingen" kunne svare på dette så jeg kontaktet Creative og de sa at det kun er når man kjører med den tilleggsbrønnen man må/bør bruke ekstra strøm på kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå