Gå til innhold

Kabel på SB X-Fi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok ut et annet X-Fi-kort og på det var det 4 poler på strømkontakten. På den nye er det 5. Så man kan sette pluggen til venstre eller høyre, men det står ikke noe om det i manualen... Hvordan skal den stå...?

7334430[/snapback]

Skulle gjerne svart deg, for jeg har et slikt lydkort, men jeg skjønner ikke bæret av hva du spør om.

Lenke til kommentar
Tok ut et annet X-Fi-kort og på det var det 4 poler på strømkontakten. På den nye er det 5. Så man kan sette pluggen til venstre eller høyre, men det står ikke noe om det i manualen... Hvordan skal den stå...?

7334430[/snapback]

Skulle gjerne svart deg, for jeg har et slikt lydkort, men jeg skjønner ikke bæret av hva du spør om.

7334478[/snapback]

Og da er det vel fegentlig like greit å la være å svare vel...?

Lenke til kommentar

Har også X-FI-kort, jeg har testa med og uten strømkabel; ingen forskjell her, la ikke merke til at noe kunne kobles til der før noen mnd. etter jeg kjøpte det :p

Virker ikke som den er nødvendig, men har den i nå bare sånn for og ha den der.

Har 4-pin på kortet mitt, hvorfor det er 5 på ditt skjønner jeg ikke, kan du ta et bilde og poste her?

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar

Jeg har også et x-fi kort, og jeg har heller ikke koblet til noe ekstra strøm på det.....

De 4 pinnene på kortet mente jeg var for å koble til mikrofon og headphones i front.

Mulig jeg er på villspor her, men jeg mener å ha lest det en eller annen plass i manualen. Correct me if I'm wrong!

R

Lenke til kommentar

Tetanus:

Det er en liten 4-pins mini-molex-kontakt på kortet, det er sikkert en annen 4-pins greie der også et sted til noe annet men den ene er nok til strøm, virker ikke som den er nødvendig for at kortet skal fungere uansett så jeg har ingen anelse om hvorfor den er der :hmm:

Lenke til kommentar
Tetanus:

Det er en liten 4-pins mini-molex-kontakt på kortet, det er sikkert en annen 4-pins greie der også et sted til noe annet men den ene er nok til strøm, virker ikke som den er nødvendig for at kortet skal fungere uansett så jeg har ingen anelse om hvorfor den er der :hmm:

7365965[/snapback]

"Ingen" kunne svare på dette så jeg kontaktet Creative og de sa at det kun er når man kjører med den tilleggsbrønnen man må/bør bruke ekstra strøm på kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...