Gå til innhold

Må man na Netcom abb. for å få netcom forsiking?

Anbefalte innlegg

Jeg har abbonament fra chess, men har lest at netcom har best forsikring.

Må man ha netcom abbonament for å kunne bruke den?

edit: Man måtte visst det. Ringte dem nå, satsa på at supporten var åpen og det var den.

Endret av asad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har abbonament fra chess, men har lest at netcom har best forsikring.

Må man ha netcom abbonament for å kunne bruke den?

edit: Man måtte visst det. Ringte dem nå, satsa på at supporten var åpen og det var den.

7334295[/snapback]

Stemmer nok det, da dette er en av Netcoms sine egne "tjenester", som ikke "videreføres" til "under" tjenestetilbydera.. :(

Hehe, døgn åpent kunde tjeneste, ja.. Noen som har det å, veit du. :cool:

(Tenker da på Chess, Tele2, osv. som ikke har det.. :whistle: )

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar
Sjekk ut NetCom SmartTalk, det er en ganske god konkurrent til Chess - og du får "gleden" av NetCom sine tilleggstjenester.

-snubbel

7334613[/snapback]

Bestilte touch move ( hadde noe annet ) , 39øre pr melding, 1,79 pr sms og 59øre pr minutt. Er vel det billigste abb. der ute. :)

Men takk for tipset

Endret av asad
Lenke til kommentar
Bestilte touch move ( hadde noe annet ) , 39øre pr melding, 1,79 pr sms og 59øre pr minutt. Er vel det billigste abb. der ute. :)

Men takk for tipset

7336432[/snapback]

Hehe, SmartTalk er vel noe av det samme, men du "bytter" 20øre billigere SMS og MMS, mot døgnåpen kundeservice, forsikrings årdning, trådløsfamilie og en av dem beste tjeneste utvalgene. :cool:

(Bare for å reklamere litt, for det abbet. som jeg har.. :blush: )

Lenke til kommentar

Men takk for tipset

7336432[/snapback]

Hehe, SmartTalk er vel noe av det samme, men du "bytter" 20øre billigere SMS og MMS, mot døgnåpen kundeservice, forsikrings årdning, trådløsfamilie og en av dem beste tjeneste utvalgene. :cool:

(Bare for å reklamere litt, for det abbet. som jeg har.. :blush: )

7338868[/snapback]

Du glemte å ta med muligheten for å betale 200 i mnd og kunne sende opptil 2000 sms. Denne tjenesten heter smsMania og kan anbefales om du er Netcom-kunde.

For 200 kr kan du sende 512 sms med Chess Touch, så sender du mer enn dette i løpet av en måned vil SmartTalk i kombinasjon med smsMania være gunstigst siden de har samme minuttpris på ringing (59 øre).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...