kremt Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Derfor man setter på slangeklemmer mellom fjærskåla og fjæra Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 okay. jeg har tenkt å bytte begge deler. dempere og fjører. men som sagt så finner jeg ikke noe som passer lommeboka mi. he he. kw sett ligger på ca 12000. jeg hadde håpet på og halvere dette beløp. vet selvfølgelig ikke om jeg får til dette da men. "håper som sagt" lars Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 har funnet et senkesett som heter inter alloy. noen som har noen formening eller har hørt noe om dette? følger med begge deler til dette settet. lars Lenke til kommentar
illest Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 har funnet et senkesett som heter inter alloy. noen som har noen formening eller har hørt noe om dette? følger med begge deler til dette settet. lars 7347508[/snapback] Hvor fant du det? Følger det med papirer? Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 heisan. fan settet på: http://www.jorgenrud.no/bilverksted/senke_interalloy.asp tenkte litt på å kjøpe dette. men vet ikke hvordan dette settet er. har aldrig hørt om dette før. sikkert ikke noe veldig dårlig. vet du noe om dette? lars Lenke til kommentar
illest Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 heisan. fan settet på: http://www.jorgenrud.no/bilverksted/senke_interalloy.asp tenkte litt på å kjøpe dette. men vet ikke hvordan dette settet er. har aldrig hørt om dette før. sikkert ikke noe veldig dårlig. vet du noe om dette? lars 7373194[/snapback] Har aldri hørt om det, men skulle da ikke tro at det settet der er noe dårligere enn de andre settene på markedet (med samme prisnivå da selvf.) Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 halois igjen. en stund siden nå. lurer selvfølgelig på å chippe bilen, som sagt tidligere. er det noen som har erfaring med dette? bilen er som sagt en audi a6 1.8t med manuell kasse. noen som har audi som har chippet den, og vil dele noen tips?? takknemlig for alle svar gode erfaringer og dårlige erfaringer takker lars Lenke til kommentar
illest Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 halois igjen. en stund siden nå. lurer selvfølgelig på å chippe bilen, som sagt tidligere. er det noen som har erfaring med dette? bilen er som sagt en audi a6 1.8t med manuell kasse. noen som har audi som har chippet den, og vil dele noen tips?? takknemlig for alle svar gode erfaringer og dårlige erfaringer takker lars 7465547[/snapback] Det er ingen som har svart enda så jeg tillater meg å svare selv om jeg aldri har kjørt A6 1.8T. Derimot så vet jeg med sikkerhet at utrolig mange har chippet sin A4 med tilsvarende motor, og jeg har aldri hørt om noen problemer etter chippen er montert. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 ok. tenkte egentlig ikke så mye på motor, den tåler sikkert litt hk. tenkte mest på kasse og driverk, men går sikkert bra det også. grisekjøring sliter uansett. kjøre rolig med noen pådrag skader ikke så mye tror jeg da. håper jeg hehe lars Lenke til kommentar
illest Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ingen fare for drivverket ved så små effektuttak som en chip gir Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 det er sikkert riktig det. blir jo ikke mere enn 50 hk opp + 90 nm. ikke alverden det. regner med at jeg går for det. snakker med hk mannen imorgen og se hva vi blir enige om. hjelper sikkert en del lars Lenke til kommentar
illest Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 det er sikkert riktig det. blir jo ikke mere enn 50 hk opp + 90 nm.ikke alverden det. regner med at jeg går for det. snakker med hk mannen imorgen og se hva vi blir enige om. hjelper sikkert en del lars 7488860[/snapback] Ja jøss..du merker 50 hk godt selv om det høres lite ut Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 halla. da var det gjort. dæven det ble sprut i bilen ja. absolutt å anbefale da er det bare senking igjen lars Lenke til kommentar
illest Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Det er godt å høre! Forbikjøringer går som en drøm? Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 jepp det går unna ja. deilig med drag. lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå