Straffa Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) IGN har anmeldt COD3 for PS3 Skal ikke kommentere, så les selv Link Endret 22. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 rart at CoD3 skal få så mye dårligre på PS3 enn x360 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 rart at CoD3 skal få så mye dårligre på PS3 enn x360 7334209[/snapback] Den der kom ikke fra meg Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Based on criteria like this, it's hard to imagine COD not impressing. After all, it sounds exciting, so where are all the pitfalls? Unfortunately, they can be found everywhere... especially if you've played the Xbox 360 version released earlier in the year. A quick comparison reveals those differences right off the bat. Be it with multiplayer options and online capabilities (360 has a point system and voice support, PS3 doesn't), or the visuals (Xbox moves at a smoother framerate with few hitches, while the PS3 version stutters often and boasts a more "washed out" color palette) The constant glitches and freeze-ups, however, are downright deplorable. In the 10 hours we spent with the single-player campaign, we had to restart a checkpoint five to six times because certain flags wouldn't activate (i.e., doors that were supposed to open didn't, walls that were supposed to break wouldn't, and characters that were supposed to die couldn't). Moreover, soldiers that die on roofs or on top of tanks float in the air or clip through buildings with alarming frequency; grenades can go off in a crowd of people and do nothing but make noise and devastate no one; sound effects and other audio occasionally drop in and out, and can even stop working altogether for no reason. But worst of all, Call of Duty 3 can and will lock your PlayStation 3 up -- sometimes when quitting multiplayer, sometimes when quitting back to the XMB, and sometimes for no reason at all. Washed out colors, multiple collision issues, and a highly inconsistent framerate hurt what was a very good looking Xbox 360 game. PS3 imponerer for tiden... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 PS3 imponerer for tiden... 7334234[/snapback] Bare vent 3-4 år så blir det bra Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Virker som en god del av disse multiplatform spillene som kommer til PS3 nå er veldig forhastede prosjekter for å få de klare til lanseringen. Synd for PS3 eierene... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Virker som en god del av disse multiplatform spillene som kommer til PS3 nå er veldig forhastede prosjekter for å få de klare til lanseringen. Synd for PS3 eierene... 7334243[/snapback] Sist jeg sjekket har COD3 vært like lenge under utvikling for PS3 som X360 Endret 22. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
freke Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Så ps3 fryser oftere enn 360? Kan hende 360 slett ikke er så forferdelig bugged sammenlignet med ps3 da. Vil tro enkelte forumbrukere ikke hadde regnet med akkurat den. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Utviklere skal nå ha hatt utviklerverktøyene til PS3 en stund nå da, de burde klare bedre enn dette. Problemet ligger vel kanskje i at utviklerverktøyene suger maling av hus. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Håper dette kan få dere PS3 (pådødoglivframforaltannet) fanboys til å skjønne at PS3 ikke nødvendigvis blir så mye bedre enn x360. Missforstå meg rett, jeg er ikke noe PS3 hater. Men må innrømme at jeg fryder meg litt ekstra når jeg leser så mye negativt om PS3. Håper bare den kommer seg opp å kjører! for det er ei maskin jeg har lyst på Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Overrasker meg litt av lanseringstitlene ikke bedre optimalisert enn lanseringstitlene til X360 i og med at spesifikasjonene til PS3 har vært kjent på et mye tidligere tidspunkt i forhold til launch enn det 360 spes. var. Greit at Cell er vanskeligere å programere til, men hva er poenget med å lage en cpu som er så vanskelig å programere at det går ut over ytelse og kvalitet? Endret 22. november 2006 av espent Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Overrasker meg litt av lanseringstitlene ikke bedre optimalisert enn lanseringstitlene til X360 i og med at spesifikasjonene til PS3 har vært kjent på et mye tidligere tidspunkt i forhold til launch enn det 360 spes. var. Greit at Cell er vanskeligere å programere til, men hva er poenget med å lage en cpu som er så vanskelig å programere at det går ut over ytelse og kvalitet? 7334580[/snapback] 4D Dette trodde jeg var allmennkunnskap. Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Men må innrømme at jeg fryder meg litt ekstra når jeg leser så mye negativt om PS3. Tror ikke du er den eneste her som fryder deg over det... Personlig så syns jeg det er kjedelig å lese så mye negativt om ps3, har lenge gledet meg til denne. Men har fortsatt noen måneder til å se hvordan det går før jeg kjøper. Håper og tror at mye av problemet ligger i dårligere erfaring med å utvikle for arkitekturen til ps3 sammenlignet med xbox360, og at det har vært hastverk med å få ut spillene tidlig i lanseringen, selv om de kanskje ikke er helt klare. Fortsatt optimist Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Kvar er Avean? Rart at med ein gong det er noko negativt (som er bevist av ei større webside), så er han ingen plass og sjå. Uansett, trist for PS3 early adopters. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Kvar er Avean? Rart at med ein gong det er noko negativt (som er bevist av ei større webside), så er han ingen plass og sjå. Uansett, trist for PS3 early adopters. 7335051[/snapback] Er ikke så mye å kommentere her akkurat Synd for PS3 eiere som har lyst på COD3, at de må betale så mye for å få en dårligere versjon Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er ikke så mye å kommentere her akkuratSynd for PS3 eiere som har lyst på COD3, at de må betale så mye for å få en dårligere versjon 7335509[/snapback] Jeg tviler på at CoD er en grunn for å skaffe seg PS3, det blir jo kjøpt pga de ekslusive titlene, og ikke multiplatform-spill.. Men ellers virker mange av multiplatformspillene rushet og lite optimalisert.. Lurer på hvordan testinga har fåregått :\ Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Kvar er Avean? Rart at med ein gong det er noko negativt (som er bevist av ei større webside), så er han ingen plass og sjå. Uansett, trist for PS3 early adopters. 7335051[/snapback] Er "Avean" en skikkelig PlayStation elsker? Endret 22. november 2006 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det vil vere å si det på ein mild og formell måte. Men joda, 360 er visst det rette valget å gå om man vil ha best mulig optimaliserte multiplatform spill, ihvertfall no til å begynne med. Er glad eg sitter med COD3 i dag på 360 for å si det slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå