Jan Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Økonomi og forretningsjus er en bachelor som man kan ta i Oslo, BI. Jeg har endel spørsmål, men er det noen her i det hele tatt som er eller har vært borti linjen? Forresten. BI er svært gniene på å si hva snittet sånn ca kommer til å bli (og vise fjorårets) Er det noen som sitter på noen lister eller linker til en side med slik informasjon? Lenke til kommentar
rikardo Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Hadde forretningsjus første året her i Tromsø på høyskolen... Vet ikke helt hva jeg skal si, ble kjent i de forskjellige relevante lovene (kjøpsloven, forbrukerkjøpsloven, selskapsloven osv.) og lærte å "tolke" dem.. Trivelig og nyttig fag. Snittet på BI ligger vel tett oppunder A regner jeg med.. Tror jeg det gjør på alle skoler der studentene jukser Go BI! Why pay, when it's free? Edit: Benreddig fyfasan! denna posten var gammal! sorry 'bout that guys:) Endret 12. desember 2006 av rikardo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå