Isbilen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Sto langt bak, det var ikke direkte kjølig der heller. Jeg lurer på om konsertarrangører er kjipe på luftinga for å unngå "gratismuligheter" for folk uten billett ... Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 jeg sto forerst inntil gjerdet. Jeg fikk filma alt 7356304[/snapback] Får du lagt ut filmen noe sted? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Oh, skal vedde på at den filmen ble en smule shaky. Men vi vil ha! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 den ble bare ristende når de ba oss hoppe. jeg filma 2 minutes to midnight, og Iron maiden - iron maiden når eddie kommer i tanks. jeg fikk med alt. ellers når jeg ikke filma var jeg med på å synge osv.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Nå har jeg laget en tråd og spurt om hvordan jeg kan forandre formatet osv.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvordan går det med filmen? ;D Lenke til kommentar
Edel Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Har vært på konserten i Milano i går kveld... Den var en av de beste konsertene eg så, f.eks. da de spilte Iron Maiden og panservognen kom ut bake dem... Eller da Sgt. Eddie kom på podium og Janick spilte gitaren sin med Eddies gevær... Eg så på den venstre side noe karer med det norske flagget... noe fra forummet ? Ihvertfall skal eg på konserten i kveld også og vil lage filmene og bildene. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvordan går det med filmen? ;D 7390932[/snapback] En feit man i blå jakke som var mørk i huden ranet meg. Han hadde med seg noen andreogså og de stakk inn i skogen og dyttet meg inn i en busk. Det er ikke noe jeg finner på. Lenke til kommentar
Edel Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Voilà de første bildene... Vi var ikke så mange... Janick... Disse fargene flykter ikke... Adrian - Dave - Janick - Steve Adrian Bruce med lyskastren Steve Flere bilder og filmene skal snart komme... Endret 4. desember 2006 av Edel Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Herlig, Edel. du fikk redda oss likevell. Mine filmer ble ca slik kvalitet: http://youtube.com/watch?v=WdVdOj4Owt0&mode=related&search= Bare at jeg sto forrerst da. Men det spiller ingen rolle lenger. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Jeg var å opplevde maiden & trivium i vallhall. Betalte over dobbel pris for å sikre meg bilett. pluss reise. Jeg kom for å se både trivium og maiden. Der var vert hvær krone! Jeg kom i køen i 17tiden. var bare 2-3 stk rett forran meg med scenekanten. Man kan si at jeg hadde 13000stk bak meg som ville ha plassen min! Dette var den første store konserten jeg har vert på. Var litt dum, hadde vinterjakke på meg fremme med scenen. Siden jeg stod der folkemassen var verst. og bøllet mest. Så var jeg KRAFTIG dehydrert under maiden. Jeg er han ene tullingen såm ble løftet over sikkerhetsjærdet Var litt kult bli løfta oppå publikum da:P var jo 30cm unna BRUCE DICKINSON! hehe. Det bar rett inn til rødekors og drikke MASSE vann, vann har aldrig smakt så gått. Gikk etterpå lengere bak etterpå... Faktisk, en kamerat som stod et stykke unna meg fikk episoden på video Sitter enda med nesten samme følelse av både trivium og maiden, som den dagen jeg var der. Under trivium. Fikk jeg filmet masse bra, i god kvalitet. Men tok ikke sjangsen å filme med mobilen under maiden. Redd for å miste telefonen. Aner ikke hvor mye jeg bannet etter konserten for at jeg ikke fikk tak i buss, ente med at jeg måtte haike etter taxi:P Terningkast 5 i fra meg. Ble skuffet over at eddie ikke skøt flammer ut av tanksen på slutten av gitarspillingen. Da ville det blitt 6! Maiden og trivium vil jeg ALTID ha i tankene! Endret 2. januar 2007 av Navitas87 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvordan går det med filmene Edel? Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ubeskrivelig Beste jeg har vært på noengang! Minus: å rusle i joggesko i det gjørmehelvetet utenfor Valhall etter showet. Og bruskøa som tok 30 min. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Synes konserten var bra, synd jeg ikke kjenner amolad så godt enda så jeg kunne ikke alle tekstene osv. Tok helt av når de spilte Fear hvertfall. Sykt konge. Skal nok dra i 2008 også når de skal spille fra Powerslave-perioden! 7334159[/snapback] Hvor har du fått høre hva de skal spille i '08? Det lurer jeg veldig fælt på. Min opplevelse av konserten er å stå og vente lenge på fyren som skulle selge meg billetten. En kamerat av meg hadde enda ikke fått tak i billett så jeg var med han rundt omkring og pruta. Han fikk faktisk en billett til 400 spenn. Vi kom oss ganske langt foran litt utpå høyresida. Koste meg der selv om jeg ikke kunne alle sangene fra amolad. Når de begynte på Fear Of The Dark eksploderte salen og hele stemningen var merkelig. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvor har du fått høre hva de skal spille i '08? Det lurer jeg veldig fælt på. 8132029[/snapback] Brucern sa det selv under konserten;) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvor har du fått høre hva de skal spille i '08? Det lurer jeg veldig fælt på. 8132029[/snapback] Brucern sa det selv under konserten;) 8132127[/snapback] ' Sa han hva de skulle spille? Jeg syns han bare babla om en stor konsert i 08 osv... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Turnéen før denne, så spilte jo de dem tre første albuma elns. Den turneen som kommer nå skal være en fortsettelse på den første. Tror det var noe sånt noe, lenge siden jeg tenkte over det så kan hende det er feil Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvis de da spiller de tre neste albumene som en fortsettelse fra den forrige turnèen blir det konge. Piece of Mind, Powerslave og Somewhere In Time på samma konsert ^^ To av de tre beste albuma deres Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hmm, de spilte jo The Trooper på den forrige forrige konserten dems i Norge. Og den var jo på piece of mind. Men Powerslave, SiT og SSoaSS hadde jo blitt en utrolig bra konsert! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Piece of Mind var med "the early days"-touren. Så det blir nok ikke noe særlig derfra nå. Neste er de 3 neste albumene, Powerslave, Somewhere in Time og Seventh...Og det blir en høydare det og! . Og - det skal visstnok være utendørs på en stor festival. Altså Quart, eller kanskje Hove? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå