Gå til innhold

ktivér signatur?

Gjest

Anbefalte innlegg

dere er heldige at dere bare skulle visst hvor heldige dere egentlig er. håper de ikke gir seg snart. Fordi jeg vil se dem jeg og! har ingen venner og dra med, og de er ikke særlig Maiden fan heller :(

Endret av sh-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fell ingen tårer, de kommer tilbake neste år. Hvorfor ikke dra alene? Når det begynner å ta av har det ingenting å si hvem du er med uansett. Dro mutters alene på Slipknot i fjor sommer, og tror ikke jeg kunne hatt det gøyere selv om vennene mine var med.

7351742[/snapback]

De kommer i 2008, om halvannet år :). Ikke neste år.

Lenke til kommentar

7351757[/snapback]

Hvordan tour blir det? Hørte han si noe om Powerslave, men tror han nevnte det mens jeg "sloss" over trommeskinnet til McBrain med en annen fyr så fikk ikke med meg hva han sa.

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar

7351757[/snapback]

Hvordan tour blir det? Hørte han si noe om Powerslave, men tror han nevnte det mens jeg "sloss" over trommeskinnet til McBrain med en annen fyr så fikk ikke med meg hva han sa.

7356477[/snapback]

Tour med albumene mellom 84-88

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar
Var vel "from the 80s" han sa?

7356668[/snapback]

Ehhm. sorry, mente 84-88. altså:

POWERSLAVE (1984)

SOMEWHERE IN TIME (1986)

7TH SON OF A 7TH SON (1988)

7356805[/snapback]

Gleder meg VILLT til seventh son ass. Favorittbalbument mitt.

EDIT: glemte at det er en god stund til. kanskje litt tidlig å begynne å glede seg :no:

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Var vel "from the 80s" han sa?

7356668[/snapback]

De har allerede kjørt en tour med "the early days" - som inneholdt låter fra de 4 første albumene - Iron Maiden, Killers, Number of the Beast og Piece of Mind.

Derfor er det naturlig at neste tour nå blir fra de 3 neste, som er fra epoke nr to med maiden.

Lenke til kommentar
Fy satan det var så varmt og dårlig luft i Vestlandshallen. Jeg (sammen med flere) måtte gå å sette oss ved flere anledninger for ikke å falle om. Crack open some doors, please.

7359886[/snapback]

Ja, sånn var det i Vallhall også... Altfor varmt. Holdt på å svime av flere ganger mot slutten (det var det jo også mange, mange som gjorde). Jeg stod nesten helt fremst, så jeg kom meg ingen vei mot noe som helst drikke heller.

Lenke til kommentar
Fy satan det var så varmt og dårlig luft i Vestlandshallen. Jeg (sammen med flere) måtte gå å sette oss ved flere anledninger for ikke å falle om. Crack open some doors, please.

7359886[/snapback]

Ja, sånn var det i Vallhall også... Altfor varmt. Holdt på å svime av flere ganger mot slutten (det var det jo også mange, mange som gjorde). Jeg stod nesten helt fremst, så jeg kom meg ingen vei mot noe som helst drikke heller.

7361277[/snapback]

Om man skulle lufta så den menneskemassen helt forrest skulle hatt det passe - så hadde resten av hallen hatt minusgrader, grunnen til at det er varmt er at det er ørten mennesker pr kvadratmeter på et lite område - som alle sprer varmen sin gjennom pust og hud.

Men burde vært bedre utdeling av drikke synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...